Onko teillä tullut ongelmaa noiden ikivanhojen putkien ja letkujen kanssa.
Vähän huolissaan olen katsonut muutamaa hankalaa paikkaa ja vanhaa letkua jotka posahtaessaan saattaisi teettää aikalailla hommia. Klemmareita olenkin uusinut aina sopivalla hollilla ollessa. Eilen sähköpatruunaa eristäessä ja kun justiin olin saanut sen lämpiämään ja pumppaamaan niin eikö pitänyt nykkiä niin voimalla yhtä syylärinveden ilmanpoistoputkia että posahtihan se ja vetet lensi silmille. Onneksi sattu sellainen putki joka ei tyhjentänyt koko autoa Tietenkin se oli sitten niin sopivan mittanen ettei yhtään löysää saanut ja pitää nyt värkkäillä jatkoa katkenneen tilalle.
Jousituksen ilmaputkia uusittiin vuosi sitten nippu. Taitaa tää letkuhomma olla tulevaisuudessa semmosta huoltohommaa?
Letkut
- B9M
- Kansleri
- Viestit: 1453
- Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:35
- Truck: Volvo FH12 380 XL
- Location: Kokkola
- Member id: 048
- Paikkakunta: Kokkola
Letkuja ja klemmareita kulkee aina pikku varasto mukana. Liian iso homma vaihtaa kaikki kerrallaan, mutta jos joka vuosi uusii aina huonoimman näkoiset pätkät. Öljysäiliön jäähdytysletku paukahti kerran säkällä kilometrin päässä keskuksesta. Puuhateipillä vuoto pienemmäksi ja kyselemään korjauspajaa. Rekkafirman huoltohallissa korjattiin pientä korvausta vastaan.
Ei periaatteessa mikään homma korjata tielläkään. Astia jäähdytysnestettä varten sopivaa letkua, klemmareita ja "jatkosputkia".
Paineilamaletkuja ei ole vielä paukahtanut, mutta jousen pohja sihisee. Uusi on jo hommattu 137€:lla.
Tv Ari
Ei periaatteessa mikään homma korjata tielläkään. Astia jäähdytysnestettä varten sopivaa letkua, klemmareita ja "jatkosputkia".
Paineilamaletkuja ei ole vielä paukahtanut, mutta jousen pohja sihisee. Uusi on jo hommattu 137€:lla.
Tv Ari