Äkkiä tietoa

Tänne kaikki mikä ei liity kulkureihin, eli linkit jutut ja muut hauskuudet. Siirrän jossain vaiheessa asioita yleisestä keskustelusta tänne
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Äkkiä tietoa

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Kertokkaa panenko kattoon 30mm mualimanparraan pir/pur saunasatun vai vaiko 50mm kivivillaa. Tukaton katto vanhassa on ihanan hiljanen villalla eikä kuumene aurinkossa. Meneekö tuherrus harakoille ja helvetillinen pärinä tilalle jos paan tuota kallista levyä JOUSTAvalla urtsilla liimaten kuten rakennustieto osaa kertoa... levyt on ostettu jo vaan iski mahoton epätietosuus... seiniin paan +70mm parokkia vaikka ite jeesaus tulis tielle.

Auttakkee. Kiire tulee kohta ja mä en jaksa sitä ennen rauhalahen reissua!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: Äkkiä tietoa

Viesti Kirjoittaja mikko »

Liimaa levyt. Ehkei kondensoidu vedet eristeen väliin tai en tiiä
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Äkkiä tietoa

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Niin... villan päälle tulis alupaperi niin en tiedä miks se kosteus sille väliin tahtos. Toki jää tonne levyn ja pellikaton väliin ilmaa kans että sinnehä se vesi pesiytyy ja homehtuu jaa maatuu koko laitos...
-Koska sen voi tehdä myös itse-
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: Äkkiä tietoa

Viesti Kirjoittaja mikko »

Dilemma.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 3657
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M + MB515
Location: Vihti

Re: Äkkiä tietoa

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Villan päälle alupaperi....Rakennat aika hyvät olosuhteet itiöille muhia :) Tuo pelti ei pahemmin anna kosteuden kuivua ulospäin.

Äänieristys massalla ja lämpöeristys urtsilla tai SPU:lla. Kivivillaa en auton eristämiseen käyttäisi.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
jollyjumper
Varakuski
Viestit: 5
Liittynyt: 07 Maalis 2010 21:13
Location: Kerava4

Re: Äkkiä tietoa

Viesti Kirjoittaja jollyjumper »

Son moro liimaa solumuovi kattoon siis semmosta retkipatjakamaa ja sitte sitä villaa voihan siihen teippaa päälle jonkun höyrysulun omaan kulkineeseen tein näin ei oo menny mikskään on tullu kurkisteltua kun koko ajan jotain pitää värkätä lisää
Vastaa Viestiin