Tulipas ostettua tuollainen laite parin vuoden haaveilun jälkeen.
Ehtona oli ainoastaan ettei keskiovellisia malleja ja max. pituus 12m. H. Ukkosella oli varaston perukoilla juuri sellainen ja sitä lähdettiin innolla hakemaan. Tiedossa oli että syyläri alkaa olemaan vaihtokunnossa kun tiputtelee nestettä. No sitten koeajolta palattua 20m ennen Ukkosen hallia syyläri sylki nesteet lopullisesti pihalle. Olin jo mielessäni rakentanut auton valmiiksi ja hinnasta sorvattiin sen verran pois että saan uuden syylärin ja polttoaineet uutta vierailua varten ja kaupat käteltiin. Muutaman viikon päästä ajeltiin uudelleen Teuvalle, vaihdettiin syyläri ja tuotiin auto kotiin.
Tänään aloin purkamaan penkkejä ja huomenna tarkoitus saattaa se homma loppuun. Aika työmaa siinäkin kun aikoinaan niin hyvin kasattu ettei ole ilmeisesti suunniteltu että penkit joskus irroitetaan
Muutama kuva alkutaipaleelta ja lisää kertomuksia tulossa.
Noniin nyt on penkit irti ja seuraavana operaationa on raahata ne pihalle täältä
Lattian tasoituksesta oon ollu kahta mieltä mut aamuyöllä foorumia lueskellessani päädyin siihe että tasoitan sen ja tiputan lämpöpattereita hieman alemmas.
Yläkaappien purku alkaa varmaan viikonloppuna niin onko siihen hommaan antaa jotain vinkkejä?
Sisäänajoakin on vielä muutamaksi vuodeksi jäljellä
Onko penkeille jo tiedossa jatko osoite? Tulipa mieleen, että varmaan menis helposti tuohon katuri koriseen lahtelaiseen scalaan. Mulla on siinä 20 istuma paikkaa ja penkit ei oikein oo mukavat pidempää pätkää istuskella.