TTervehdys.
Pitkän jahkailun tuloksena hankittiin talvella tuollainen heppa-auto helpottamaan muuttoa itään.
Kunhan mylly on taas saatu käyntiin alkaa raivokas rakentaminen että saa sen valmiiksi
Lappiin ajoa varten. Vähän väliseiniä ja bunkkia koirille ja itelle ja muu välttämätön tarvittava
ekaa reissua varten. Kaikkea voi myöhemmin fiksata toimivammaksi ja nätimmäksi.
Eka kysymys. Mistä saa tiivisteen kopin ja hytin väliin? Etäisyys on n. 300mm.
Toka kysymys. Miten etuseinä kannattaa vaihtaa ja miten uusi kiinnitetään entä materiaalit?
living FL 610
-
- Kuski
- Viestit: 28
- Liittynyt: 21 Syys 2012 15:28
- Truck: MB709D vm. -89
- Location: Liljendal
- Paikkakunta: Liljendal
- Viesti:
living FL 610
Vanhan voi aina korjata
Yritykseni Tiny-e entisöi: http://www.restaurointiturku.fi
Facebookista tuoreet kuvat: Restaurointiliike Tiny-e
Yritykseni Tiny-e entisöi: http://www.restaurointiturku.fi
Facebookista tuoreet kuvat: Restaurointiliike Tiny-e
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4431
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: living FL 610
Etuseinä, kopista puhut varmaan? Poralla niitit pois, purkuraudalla levy irti, hajoo aivan varmasti. Mattopuukolla alukulman putsaus. Voi olla että ainakin toisen sivun kulma täytyy irrottaa seinästäkin että saat uuden etuseinän paikolleen. Korikitti/ms-polymeeri, uretaaniliima"sika" ym. Soveltuva massa kulman ja levyn väliin ja niiteillä varmistus. Umpiniittejä kannattaa käyttää, muuten menee vesi sisään.
Etuseinä maksanee kahen ja kolmen tonnin väliin, kun 2,5x0,8 levy luukulla oli 700e. Kallista on urtsi ja kuslaitu nykyään... http://www.mejor.fi osaavat neuvoa ja tekevät levyn millilleen.
Kopin ja hytin väliin kannattaa varmaan tehä tuosta levystä jonkinmoinen skooppi ja sitten kumihaitari tjms. jolla hyttiin kiinni. Jääkö hytti keinuvaksi, vai kiinteäksi, sillon ois helpompi yhdistää. Mites hytin kippaus jos koneelle tarvii päästä? Laitas kamppeesta kuvia, itekki haavailen koppiautosta meinaa!
Etuseinä maksanee kahen ja kolmen tonnin väliin, kun 2,5x0,8 levy luukulla oli 700e. Kallista on urtsi ja kuslaitu nykyään... http://www.mejor.fi osaavat neuvoa ja tekevät levyn millilleen.
Kopin ja hytin väliin kannattaa varmaan tehä tuosta levystä jonkinmoinen skooppi ja sitten kumihaitari tjms. jolla hyttiin kiinni. Jääkö hytti keinuvaksi, vai kiinteäksi, sillon ois helpompi yhdistää. Mites hytin kippaus jos koneelle tarvii päästä? Laitas kamppeesta kuvia, itekki haavailen koppiautosta meinaa!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Re: living FL 610
Jotenkin muistin että tuosta on ollut juttu täällä aikaisemminkin.
Ja löytyihän se kun sinnikäästi googla.
viewtopic.php?f=16&t=4566
Tiivisteet. http://www.accordionboot.com/index.php
Ja löytyihän se kun sinnikäästi googla.
viewtopic.php?f=16&t=4566
Tiivisteet. http://www.accordionboot.com/index.php
Re: living FL 610
Kirjasto autoja tehty kuorma auton alustalle, esim seinäjoella on Daf,oletan kulku ohjaamosta peräkoppiin.
Nuo junanvaunun välikumit turhan äänekkäitä järkevin että irroittaa palkeen hytinseinästä
kun kippaa ohjaamon.
Onko nivelbusseja romuttamolla jo, saisko sellaisesta tehtyä tai jonkin idean ?
Nuo junanvaunun välikumit turhan äänekkäitä järkevin että irroittaa palkeen hytinseinästä
kun kippaa ohjaamon.
Onko nivelbusseja romuttamolla jo, saisko sellaisesta tehtyä tai jonkin idean ?
-
- Renkaiden potkija
- Viestit: 1
- Liittynyt: 26 Kesä 2017 17:37
- Location: Pohjois-pohjanmaa
Re: living FL 610
Itse löytänyt pari rakennusprojektia, joissa on liitos toteutettu, mutta ovat erillä murteella.
http://www.corsasport.co.uk/board/viewt ... 47&page=13
http://www.horseandhound.co.uk/forums/s ... ory!/page6
http://www.corsasport.co.uk/board/viewt ... 47&page=13
http://www.horseandhound.co.uk/forums/s ... ory!/page6