Kylähullut Kulkurit


Keskustelu    Galleria   
Tänään on 18 Marras 2017 16:09

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 09 Marras 2017 22:13 
Rattiamiraali
Avatar

Liittynyt: 08 Helmi 2013 20:09
Viestit: 275
Truck: Scania bf86s Lahti10
Location: Nurmijärvi
Member id: 200
Postia laitettu. :idea:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: 10 Marras 2017 20:13 
Kokenut kuljettaja
Avatar

Liittynyt: 19 Marras 2012 17:12
Viestit: 97
Truck: Volvo Vanhool
Location: Haapajärvi
ohjeet saatu ja lukko säädetty.
miljoonat kiitokset, mahtavaa kun tietoo löytyy!!!
KIITOS!


Tuli perehdyttyä myos tuohon vaihdekeppi systeemiin. Viimme reissulla
keppi valahti aivan hervottomaksi ja puhun siis edelleen siitä vaihdekepistä.
No ei kun purkausta ja sieltähän löytyi sellainen paineilma sylinteri kepin juuresta
joka loksauttelee vaihdekeppiin pykälän ollessa päällä jne.

Paineilma sylinterin akselin päästä oli sokka irti jolloin pykälät eivät tuntuneet ollenkaan.
Vaihteet kyllä kytkeytyivät normaalisti, mut oli jotenkin pöljä vaihtaa.

On todella mielenkiintoista tutkii noita juttuja, oivaltaa ja oppia sekä kysellä neuvoa.
hienoin tuntemus sitte kun jonkun saa itse toimimaan.

Pitäs aktivoitua myös rakentelemaan ja jatkojalostamaan auto loppuun, mut se vähän pelottaa
jos sitte taas pitää vaihtaa uuteen projektiin (vaimolle: ei tässä näin lue, ymmärsit väärin).


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: 14 Marras 2017 16:30 
Kokenut kuljettaja
Avatar

Liittynyt: 19 Marras 2012 17:12
Viestit: 97
Truck: Volvo Vanhool
Location: Haapajärvi
viimmein saatiin pukilta alas kun odoteltiin uutta vaimenninta pakoputkistoon.

Olipas ihana ajella kun sai käyttää joka vaihdetta kiihdytettäessä.
Ennen piti hypätä joka toiselle eli ajovaihteita ei oikeastaan ollu kun kolme.

Aikaisemmin satasessa oli kierroksia pitkälti yli 2000, käytännössä kaasu pohjassa.
Nyt satasen vauhdissa 1500, voi sitä kulkemisen riemua!!!!

Todella onnistunut vaihto vaikka vähän pelkäsin välitystä et meneeko liian harvaksi
Auton alkuperäinen välitys 3.31 jossain vaiheessa vaihdettu 4.22 välitys.
Nyt tämä uusi oli 2.98 ja tuntuu sopivan tälle nappivaihteiselle egs laatikolle kuin nenä...

Luulis vaikuttavan polttoainekulutukseenkin aika paljon. Edellisellä perällä en kulutusta
uskaltanut edes mitata.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot] ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com