Elämän kerta osa 1

Kerro omasta projektistasi
Avatar
mersu 1976
Apukuski
Viestit: 17
Liittynyt: 16 Kesä 2016 14:32
Truck: Mersu 508 -76
Location: pieksämäki

Elämän kerta osa 1

Viesti Kirjoittaja mersu 1976 »

Tervehdys kaikille, täällä huutelee uusia jäseniä, minä oon vesku ja isäpuolen (UPI) kanssa harrastettu kaikenkarvaisia Bussiprojekteja jo 80 luvun loppupuolelta, Upi liittyikin jo kulkurijoukkoihin viime syksynä tuurissa (Paloautosisubussilla) ja allekirjoittanut vast ikään hyväksytty Mersu 508,lla -76. Laitetaan tänne melkoinen nippu kuvia taipaleelta 80 luvulta tähän päivään, mutta kaikki ei mahdu samaan viestiin, eli tulee 2 osainen tarina. Harmittaa vaan kun aikoinaan örähti tietokone ja suurin osa kuvista hävis, mutta laitetaan mitä löytyy :)
Liitteet
Tästä se kaikki alkoi, elettiin vuotta -88 tai -89 volvo löytyi partaharjun leirikylän metsiköstä, ja taisi maksaa 1000mk katsastukseen ei kummoisia ollut ja sisään rakennettiin (olin apupoikana) sängyt,sohvat, ym ym ja eikun reissuun!!! :D
Tästä se kaikki alkoi, elettiin vuotta -88 tai -89 volvo löytyi partaharjun leirikylän metsiköstä, ja taisi maksaa 1000mk katsastukseen ei kummoisia ollut ja sisään rakennettiin (olin apupoikana) sängyt,sohvat, ym ym ja eikun reissuun!!! :D
kuva1.jpg (52.39 KiB) Katsottu 5399 kertaa
Upi nuorena miehenä katolla, itse olin tuolloin jotain 13 vanha, mutta tuolloin se kipinä iski. taitaa kuva olla kalajoelta. Tästä ei löytynyt yhtään sisäkuvaa.... vielä.
Upi nuorena miehenä katolla, itse olin tuolloin jotain 13 vanha, mutta tuolloin se kipinä iski. taitaa kuva olla kalajoelta. Tästä ei löytynyt yhtään sisäkuvaa.... vielä.
kuva2.jpg (45.58 KiB) Katsottu 4875 kertaa
Sitten elettiin vuotta 2000 Käytiin petäjävedeltä ostamassa Scania vabis -69 eikä pitäny kun pari runkopuuta vaihtaa.... noh meni niitä muutama, oltiin petäjävedellä ostamassa vabista niin Pate Mustajärvi soitti juuri myyjälle että olis tulossa katsomaan Bussia, maksettiin 5000mk ja lähdettiin (PIENEEEN!!) remonttiin.
Sitten elettiin vuotta 2000 Käytiin petäjävedeltä ostamassa Scania vabis -69 eikä pitäny kun pari runkopuuta vaihtaa.... noh meni niitä muutama, oltiin petäjävedellä ostamassa vabista niin Pate Mustajärvi soitti juuri myyjälle että olis tulossa katsomaan Bussia, maksettiin 5000mk ja lähdettiin (PIENEEEN!!) remonttiin.
kuva3.jpg (88.32 KiB) Katsottu 5399 kertaa
Ja toinen puoli samoin......
Ja toinen puoli samoin......
kuva4.jpg (92.49 KiB) Katsottu 5399 kertaa
Jouduttiin vaihtamaan miltei kaikki lattia vaneritkin......huh.
Jouduttiin vaihtamaan miltei kaikki lattia vaneritkin......huh.
kuva5.jpg (73.86 KiB) Katsottu 5399 kertaa
Pimeenä syksyiltana Upi veistelee runkopuita. oikeessa ylä kulmassa osuva tarra vabiksen keulassa :D
Pimeenä syksyiltana Upi veistelee runkopuita. oikeessa ylä kulmassa osuva tarra vabiksen keulassa :D
kuva6.jpg (61.98 KiB) Katsottu 4875 kertaa
Ihan hyvähän siitä tuli, tais mennä 20 purkkia mattamustaa spräymaalia kupeisiin. Mulla oli Bussi ja kavereilla Bändi niin siitähän se riemu repes! Ja eikun Ympäri suomea :D Minä roudarina.
Ihan hyvähän siitä tuli, tais mennä 20 purkkia mattamustaa spräymaalia kupeisiin. Mulla oli Bussi ja kavereilla Bändi niin siitähän se riemu repes! Ja eikun Ympäri suomea :D Minä roudarina.
kuva7.jpg (56.89 KiB) Katsottu 5399 kertaa
Taidettiin olla juhannuksena keikalla motoparkissa 2000 luvun alussa ja tuossa vabiksen vieressä on Nylon Beatin keikka Dösä, kävi muuten jonna ja eerinkin ihailemassa vanhusta sisältä :D
Taidettiin olla juhannuksena keikalla motoparkissa 2000 luvun alussa ja tuossa vabiksen vieressä on Nylon Beatin keikka Dösä, kävi muuten jonna ja eerinkin ihailemassa vanhusta sisältä :D
kuva8.jpg (98.02 KiB) Katsottu 4875 kertaa
Ainut kuva vabiksesta sisältä valmiina, pändin pojjaat menossa jonnekin ja Vesku kuskina....AINA!! no eipä ollu rapula. TARINA JATKUU OSASSA 2
Ainut kuva vabiksesta sisältä valmiina, pändin pojjaat menossa jonnekin ja Vesku kuskina....AINA!! no eipä ollu rapula. TARINA JATKUU OSASSA 2
kuva9.jpg (59.46 KiB) Katsottu 4875 kertaa
Avatar
wiima63
Kansleri
Viestit: 1167
Liittynyt: 21 Elo 2011 22:56
Truck: wiima ja Van Hool
Location: Somero & Karkkila
Member id: 155

Re: Elämän kerta osa 1

Viesti Kirjoittaja wiima63 »

harmi että kuvia on tuhoutunut. nämä vanhat kuvat on tosi hienoja. varsinkin nuo puukorin kunnostuksesta otetut. ei ole liian usein tällästä herkkua tarjottu forumilla.

Tervetuloa joukkoihin.
Avatar
Iski
Kansleri
Viestit: 1259
Liittynyt: 01 Elo 2012 11:33
Truck: Carrus 502 B10M
Location: Nurmijärvi Rajamäki
Member id: 149

Re: Elämän kerta osa 1

Viesti Kirjoittaja Iski »

Tervetuloa porukoihin, joo harmi kun kuvia hävinnyt, kyllä noita mielellään katselis.
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Avatar
ae70
Rattiamiraali
Viestit: 276
Liittynyt: 15 Heinä 2012 23:26
Truck: Scania Bf 80
Location: Mikkelin kupeessa

Re: Elämän kerta osa 1

Viesti Kirjoittaja ae70 »

Tervetulloo!
Scania Bf80 "vajokki" 5000.

Siinä Volvo veti missä Kaania vapis.
Avatar
mersu 1976
Apukuski
Viestit: 17
Liittynyt: 16 Kesä 2016 14:32
Truck: Mersu 508 -76
Location: pieksämäki

Re: Elämän kerta osa 1

Viesti Kirjoittaja mersu 1976 »

Täytyy niitä kuvia vielä etsiä lisää, siitäkun on siellä täällä sukulaisillakin :D
Avatar
mersu 1976
Apukuski
Viestit: 17
Liittynyt: 16 Kesä 2016 14:32
Truck: Mersu 508 -76
Location: pieksämäki

Re: Elämän kerta osa 1

Viesti Kirjoittaja mersu 1976 »

mersu 1976 kirjoitti:Täytyy niitä kuvia vielä etsiä lisää, niitäkun on siellä täällä sukulaisillakin :D
Vastaa Viestiin