Toinen projekti Kirjastoauto Scania K92 vm.87 uutta 6.6.05
- Jone
- Kansleri
- Viestit: 1074
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
- Location: Pohjois-Karjala
Toinen projekti Kirjastoauto Scania K92 vm.87 uutta 6.6.05
5-6-05 Päivitän tasaisesti tänne kuvia kun projekti etenee...
Scania K92 alusta jolla M.Vähämaan kirjastoautokori. Takatuuppari, 450tkm ajettu, ilmajouset, Webasto+vesikierto, WC, pieni lämminvesivaraaja, 2 kpl 24v sähköjärjestelmää(auto+viihde), 220v sähköt sisällä kun kun liitetään tolppasähköön, tolppasähköön liitettynä myös lataa samalla kaikki akut, jääkaappi+pakastin, pieni vastusgrilli/uuni. Pientä peltihommaa on luvassa ensivuonna. Auto on tosi hyvä ajaa ja kone käy komeasti.
Hinta ei ole salaisuus, eli kauppa tuli 7500€ hintaan liikkeestä. Tämän kerron siksi että tuo kaikki edellä mainittu maksaa hunajaa jos sen ostaa "tyhjään" autoon. Eli kannattaa kytätä nämä kirjastoautot koska säästää miljoonia noissa apulaitteissa.
Tästä autosta tulee matkailuauto/mobiilistudio. Eli matkailun lisäksi tämä auto kykenee myös äänen ulkotuotantoon. Eli tämä tulee sisältämään täysverisen äänistudion, joka taltio festareita ja tapahtumia ympäri suomen.
Muutamia kuvia. Toivottavasti näkyvät. Ilmoitelkaa jos tää img-linkitys ei toimi, kun miulla ei oo PC konetta vaan tämmöisiä Mac tietokoneita ja kaikki ei aina toimi yksiin.
Auto ostaessa. Tuulilasi pahasti rikki(ei näy kuvassa), mutta menee katsastuksesta vielä läpi. Uusi lasi maksaa Vähämaalla 2800€ asennettuna. Uusin ensi vuonna.
(20.5-05) Auto ollut myös hitsausfirmalla huoltoautona. Sisällä öljy, metallipölyä kamalasti, hirveä näky ja haju. Kuvat ei kerro totuutta.
(22.5-05)Rälläkkä lauloi kovasti ennen kuin rakenteet meni nurin. Nuo hyllyt oli tehty todella jämäkästi ja taidolla vaikkakin ne näyttää tosi rumilta.
(20.5-05)Vessakin on ja valokatto!
(5.6-05)Mattoja lattiassa ja uusi vessan verhoilu ja seiniä(oluttakin) 5.6.2005
(20.5-05)Keittökin oli tehty, pitää vaan purkaa ja kasata uudestaan sekä pinnoittaa.
(20.5-05)Ohjaamossa 2kpl ilmajousitettua penkkiä.
(20.5-05)Takatilassa kaappeja 6kpl.
(20.5-05)Keittö.
(5.6-05)Keittiön ovet pinnoitetaan uudestaan ellei uudet ole edullisempia.
(6.6-05) Tasaosa purettu ja valmis pinnoitettavaksi. Muoto laittiaissa on vaikea koska kone napottaa tuolla alapuolella.
(28.5-05)Nyt on "kaikki" joutava purettu, siivottu ja alettu tekemän uusia pintoja sisälle. Lattia ja seinät saavat uudet verhoilut. Neulahuopaa seiniin ja perus "käytävämattoa" lattiaan. Huopa oli 4.50€m2 ja matto 7.50m€. Liimaksi riittää mattoliima, eli ei tarvitse kallista ja haisevaa kontaktiliimaa..
Comments pliis!
Scania K92 alusta jolla M.Vähämaan kirjastoautokori. Takatuuppari, 450tkm ajettu, ilmajouset, Webasto+vesikierto, WC, pieni lämminvesivaraaja, 2 kpl 24v sähköjärjestelmää(auto+viihde), 220v sähköt sisällä kun kun liitetään tolppasähköön, tolppasähköön liitettynä myös lataa samalla kaikki akut, jääkaappi+pakastin, pieni vastusgrilli/uuni. Pientä peltihommaa on luvassa ensivuonna. Auto on tosi hyvä ajaa ja kone käy komeasti.
Hinta ei ole salaisuus, eli kauppa tuli 7500€ hintaan liikkeestä. Tämän kerron siksi että tuo kaikki edellä mainittu maksaa hunajaa jos sen ostaa "tyhjään" autoon. Eli kannattaa kytätä nämä kirjastoautot koska säästää miljoonia noissa apulaitteissa.
Tästä autosta tulee matkailuauto/mobiilistudio. Eli matkailun lisäksi tämä auto kykenee myös äänen ulkotuotantoon. Eli tämä tulee sisältämään täysverisen äänistudion, joka taltio festareita ja tapahtumia ympäri suomen.
Muutamia kuvia. Toivottavasti näkyvät. Ilmoitelkaa jos tää img-linkitys ei toimi, kun miulla ei oo PC konetta vaan tämmöisiä Mac tietokoneita ja kaikki ei aina toimi yksiin.
Auto ostaessa. Tuulilasi pahasti rikki(ei näy kuvassa), mutta menee katsastuksesta vielä läpi. Uusi lasi maksaa Vähämaalla 2800€ asennettuna. Uusin ensi vuonna.
(20.5-05) Auto ollut myös hitsausfirmalla huoltoautona. Sisällä öljy, metallipölyä kamalasti, hirveä näky ja haju. Kuvat ei kerro totuutta.
(22.5-05)Rälläkkä lauloi kovasti ennen kuin rakenteet meni nurin. Nuo hyllyt oli tehty todella jämäkästi ja taidolla vaikkakin ne näyttää tosi rumilta.
(20.5-05)Vessakin on ja valokatto!
(5.6-05)Mattoja lattiassa ja uusi vessan verhoilu ja seiniä(oluttakin) 5.6.2005
(20.5-05)Keittökin oli tehty, pitää vaan purkaa ja kasata uudestaan sekä pinnoittaa.
(20.5-05)Ohjaamossa 2kpl ilmajousitettua penkkiä.
(20.5-05)Takatilassa kaappeja 6kpl.
(20.5-05)Keittö.
(5.6-05)Keittiön ovet pinnoitetaan uudestaan ellei uudet ole edullisempia.
(6.6-05) Tasaosa purettu ja valmis pinnoitettavaksi. Muoto laittiaissa on vaikea koska kone napottaa tuolla alapuolella.
(28.5-05)Nyt on "kaikki" joutava purettu, siivottu ja alettu tekemän uusia pintoja sisälle. Lattia ja seinät saavat uudet verhoilut. Neulahuopaa seiniin ja perus "käytävämattoa" lattiaan. Huopa oli 4.50€m2 ja matto 7.50m€. Liimaksi riittää mattoliima, eli ei tarvitse kallista ja haisevaa kontaktiliimaa..
Comments pliis!
Viimeksi muokannut Jone, 06 Kesä 2005 03:52. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
- Jone
- Kansleri
- Viestit: 1074
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
- Location: Pohjois-Karjala
Äänikamat on kaikki valovirta(220-230v)vempaimia, koska joka paikassa missä tarvitaan "isoaja kamoja" on virtaa satavilla. Suuriseikkailu tyyppiset hommat toteutetaan erilaisilla kenttä-äänitysjärjestelmillä jotka pelaa akuilla ja pattereilla. Ja ainahan voi laittaa generaattorin pyörimään auton alle.(laitan syksyllä)
Äänityskalusto on nykyään simppeli. Etuvahvistimia jotka muuttavat mikrofonin signaalin digitaaliseksi. Digitaalinen kaukokaapeli, joka kulkee maastossa tai rokkibaarin ikkunasta autoon tuoden äänisignaalin perille. Muutama tietokone(Mac). 1 muuntaa äänen digitaaliseksi ja "äänittää" sen kovalevyille. 1(PC) kauko-ohjaa etuvahvistimia. Digitaalinen äänipöytä(Yamaha) joka huolehtiin äänitystasoista. 1(Mac) joka ohjaa vielä tuota Yamahaa. Aiheesta täällä http://www.eastvoice.com/ lisää. Tämä on siis minun leipätyöni.
Siinäpä se, monille varmaan hepreaa, mutta siis ennen nämä autot vaativat paljon ja isoja laitteita ennen kuin niillä pääsi tekemään kunnon hommia. Nykyään taas tilaa säästyy paljon. Siispä voi hyvinkin tehdä keittiöt, makuutilat ja muut, ja käyttöaste on näin paljon suurempi.
Äänityskalusto on nykyään simppeli. Etuvahvistimia jotka muuttavat mikrofonin signaalin digitaaliseksi. Digitaalinen kaukokaapeli, joka kulkee maastossa tai rokkibaarin ikkunasta autoon tuoden äänisignaalin perille. Muutama tietokone(Mac). 1 muuntaa äänen digitaaliseksi ja "äänittää" sen kovalevyille. 1(PC) kauko-ohjaa etuvahvistimia. Digitaalinen äänipöytä(Yamaha) joka huolehtiin äänitystasoista. 1(Mac) joka ohjaa vielä tuota Yamahaa. Aiheesta täällä http://www.eastvoice.com/ lisää. Tämä on siis minun leipätyöni.
Siinäpä se, monille varmaan hepreaa, mutta siis ennen nämä autot vaativat paljon ja isoja laitteita ennen kuin niillä pääsi tekemään kunnon hommia. Nykyään taas tilaa säästyy paljon. Siispä voi hyvinkin tehdä keittiöt, makuutilat ja muut, ja käyttöaste on näin paljon suurempi.
- Jone
- Kansleri
- Viestit: 1074
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
- Location: Pohjois-Karjala
Eipä menny vuosikatsastus läpi.. jarruissa liikaa heittoa. Noh ei paha.. Sitä jaksoivat ihmetellä konttorin ämmät että kuinka voi olla tommonen henkilöauto! Pakko oli muistuttaa että tämä se on muuten muutoskatsatettu juuri tällä asemalla!
Huomautus tuli tuulilasista ja ruosteesta edessä palkissa. Ei tartte ees korjata. Tuulilasihan on tässä aivan päreinä, ei uskalla ajella kovin kauas ku ei tiedä milloin se on sylissä. Noh kohtapa saa uuden lasin ja passaa taas turuuttaa menemään.
Huomautus tuli tuulilasista ja ruosteesta edessä palkissa. Ei tartte ees korjata. Tuulilasihan on tässä aivan päreinä, ei uskalla ajella kovin kauas ku ei tiedä milloin se on sylissä. Noh kohtapa saa uuden lasin ja passaa taas turuuttaa menemään.
- Jone
- Kansleri
- Viestit: 1074
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
- Location: Pohjois-Karjala
Lasi ikäväksämme Vähämaan oma model joka on käytössä vieläkin ja siksi tuo hinta. Myyntimies hieman jopa rehvasteli tuolla asialla. Minusta siinä nyt ei ole mitään hienoa että lasi on noin kallis. Suomessa on muutama "tehdas" joka tekee itse laseja. Mutta hinta menee samoihin ja kukaan tehtaista ei ollut oikein kiinnostunut asiasta kun kyselin. Toki pienemmät ja erikoisemmat kannattaa teettää. Tulee just hyvä.B9M kirjoitti:Onko tuulilasi täysin Vähämaan oma malli, eli lasin saa vain Seinäjoelta. Tai joku yleismalli johon Vähämaa lyö tarransa. Omassa on kait ihan sama lasi , vaikka alusta on Volvo. Ehjä on viela ja toivottavasti pysyy vielä pitkään. Vaikka harrastukset maksaa, niin 2800€ tuntuu SUOLAISELTA. Tv. Ari
- Jone
- Kansleri
- Viestit: 1074
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
- Location: Pohjois-Karjala
Päivitetääns tätäkin välillä. Auto on siis sisältä verhoiltu ja odottaa tekniikan, pöytien ym asennusta. Maanataina 8.1-06 auto menee huoltoon ja toivottavasti jarrut saadaan säädettyä niin että saa leiman paperiin. Katsastuksessa ihmetytti kovasti että täysin pirstaleila oleva tuulilasi meni läpi. Edessä olevasta eräästä kannakeesta tuli sanomista, muttei kuiteen edes korjauskehoitusta.
Ostin joulukuussa 2005 autoon uudet akut 2kpl. ja siirrettiin tosi huonot hupiakut pois ja vanhat auton akut hupiakuiksi. Toivottavasti edes vähän on ytyä noissa vanhoissakin jatkossa.
Uusi tuulilasi asennetaan sitten 10-11.1-06 M.Vähämaan koritehtaalla. Laitanpa uusia kuvia jahka tuo uusi lasi on vaihdettu.
Ostin joulukuussa 2005 autoon uudet akut 2kpl. ja siirrettiin tosi huonot hupiakut pois ja vanhat auton akut hupiakuiksi. Toivottavasti edes vähän on ytyä noissa vanhoissakin jatkossa.
Uusi tuulilasi asennetaan sitten 10-11.1-06 M.Vähämaan koritehtaalla. Laitanpa uusia kuvia jahka tuo uusi lasi on vaihdettu.
- Jone
- Kansleri
- Viestit: 1074
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
- Location: Pohjois-Karjala
Tänään oli vuosikatsastus. Jarrut oli nyt kunnossa mutta ruostevaurio esti leiman. Oven alta paineella ilmestyvä extra-porras oli kiinnikkeistään lähes irti ruostunut. Nyt ei yhtään kiinnostanut moisen hitsaaminen ja parsiminen. Eli rälläkkä käteen ja porras pois kokonaan ja jopa läsähti iltapäivällä leima paperiin.
Samaan hetkeen tuulilasin asennus siirtyy kun puhelu kertoo että tiivistettä ei olekaan tehtaalla ja ensi viikolla moinen tiiviste olisi sitten valmiina odottamassa. Noh, asennus siirtyy mutta eipä harmita kun on leima ja muutakin puuhaa riittämiin.
Oli muuten järjettömästi vettä auton sisällä kun oli jarrujen huoltohallissa sulanut lumet katolta vedeksi ja lirisseet sisään. En ehtinyt poistaa tuota lunta katolta enne huoltoa. Nyt kuivatellaan..
Raskonen huollossa säädettin jarruja 100€ ja vaihdettiin taka-akselin stefa joka hieman itki öljyä vanteelle. Stefa ja duuni oli 260€
Samaan hetkeen tuulilasin asennus siirtyy kun puhelu kertoo että tiivistettä ei olekaan tehtaalla ja ensi viikolla moinen tiiviste olisi sitten valmiina odottamassa. Noh, asennus siirtyy mutta eipä harmita kun on leima ja muutakin puuhaa riittämiin.
Oli muuten järjettömästi vettä auton sisällä kun oli jarrujen huoltohallissa sulanut lumet katolta vedeksi ja lirisseet sisään. En ehtinyt poistaa tuota lunta katolta enne huoltoa. Nyt kuivatellaan..
Raskonen huollossa säädettin jarruja 100€ ja vaihdettiin taka-akselin stefa joka hieman itki öljyä vanteelle. Stefa ja duuni oli 260€
- Jone
- Kansleri
- Viestit: 1074
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
- Location: Pohjois-Karjala
Vesi oli ovela ja hiipi sisään ikkunoiden vähän jo huonoista tiivisteistä, lähinnä kuskin ikkuna. Auto oli huollossa toiselle kyljelle hieman kallellaan(ilmajouset) ja tuo äkkisulaminen oli kun olisi hanasta vettä työntänyt.
Oli muuten auto vinkeän näköinen tuon huollon ja katsatuksen jälkeen kun tuo valuva vesi sitten jäätyi taas ikkunoihin ja kylkiin. Kun jääpuikolla olisi ajellut. Mutta siitäpä se sitten suli ja kuivautui kun oli koko päivän lämpimänä ja ajossa.
On se vaan niin eri ajaa noi ilmajouset. Oon ajanut vaan nyt talvella sitä toista Scaniaa joka ei ole ilmalla. Meno on niin pehmeää ja hiljaista ilmajousilla, vaikkakin hyviä nuo molemmat on.
Oli muuten auto vinkeän näköinen tuon huollon ja katsatuksen jälkeen kun tuo valuva vesi sitten jäätyi taas ikkunoihin ja kylkiin. Kun jääpuikolla olisi ajellut. Mutta siitäpä se sitten suli ja kuivautui kun oli koko päivän lämpimänä ja ajossa.
On se vaan niin eri ajaa noi ilmajouset. Oon ajanut vaan nyt talvella sitä toista Scaniaa joka ei ole ilmalla. Meno on niin pehmeää ja hiljaista ilmajousilla, vaikkakin hyviä nuo molemmat on.
Vesi sisälle
Minkä luokan vuotoa tuo on?
Esim vesisateessa ajettaessa?
Ilmeisesti tiivisteiden vaihto olisi poikaa,
Tai ainakin silikoonitiivistys.
Esim vesisateessa ajettaessa?
Ilmeisesti tiivisteiden vaihto olisi poikaa,
Tai ainakin silikoonitiivistys.
- Jone
- Kansleri
- Viestit: 1074
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
- Location: Pohjois-Karjala
Kyllä vettä oli varmaan 5 litraa kuskin jaloissa. Keväällä on ikkunan vaihto edessä tiivisteineen päivineen. Kuskin ikkuna oli imaissut pahasti ilmaa sisään ja mennyt tosi sumeaksi ajan kanssa. Viime syksynä ei ehtinyt uutta vaihtamaan ja viime retket reissuuttiin hätäratkaisulla. Eli tuosta tuplalasista pamutettiin se toinen rikki ja ehjään pääsi hyvin käsiksi ja kirkasta tuli.
- B9M
- Kansleri
- Viestit: 1454
- Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:35
- Truck: Volvo FH12 380 XL
- Location: Kokkola
- Member id: 048
- Paikkakunta: Kokkola
Ensiapu= Lasielementti irti ja mattoveitsellä lasit erilleen. Putsaus ja pesu. Vanha mönjä irti ja sikaa tilalle. Lasiin jää kyllä kalvo joka ei lähde kulumallakaan. Ei kylla ole mikään lämpölasi enään. Läpi näkee taas. Tv Arijone-51k kirjoitti: Kuskin ikkuna oli imaissut pahasti ilmaa sisään ja mennyt tosi sumeaksi ajan kanssa..
- Jone
- Kansleri
- Viestit: 1074
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
- Location: Pohjois-Karjala
No niin oli aika vaihtaa se pahasti halkeillut tuulilasi ja eikun keula kohti Seinäjokea M.Vähämaan koritehdasta jossa auto on tehty ja josta sen lasin yleensä saa asennettuna. Uusi Navigore GPS ohjasti paikalle metrilleen. Oli aivan järkyttävän liukasta kun lauhtui noiden kovempien pakkasten jälkeen.
Auto jäi pajalle vuorokaudeksi ja sillä aikaa tehtiin hotellikuolemaa ja jupistiin joutavia alakerran pubissa paikalllisten kanssa.
Aamulla sitten tikkana pajalle ja autoa hakemaan. Auto oli pihalla vastassa ja uusi lasi kiilteli paikallaan. Komea ilmestys! Hoideltiin raha-asiat kuntoon ja tutustuttiin auton rakenteisiin paperilla johtoportaan kanssa. Osien hintoja tiedustelin ja onhan noilla hintaa. Uusi lasikuitumaski 660€ Lokari 220€ Keulapala 1800€ jne... Tutustuttiin tuotantoon ja autoja oli 0-kappaletta tuotannossa. Puolustusvoimat työllisti nyt koko tehtaan. Sellaisia mobiilikriisikeskuksia tekivät. Oli kaikinlaista biologisia aseiden ja ihmisten puhdistuskonttia sun muuta. Mukavaa sakkia olivat.
Kotimatkalla kummasteltiin sitä että keulan meteli oli poissa. Uusi lasihan on osa runkoa ja nyt se jämäköitti keulan tosi napakasti ja ei nitissyt ja tärissyt enää mikään.
Keulaa ei nyt sitten tulekaan tuosta lasikuidusta tuon hinnan takia. Sen sijaan oma keulamoduli lähtee modattavaksi. Ajatuksissa siintää uudenmallinen maski jossa pienemmät mutta tehokkaammat valot. Vanha irti ja sileäksi uudella pellillä ja siihen sitten uusien valojen upotus. En vaan vieläkään ole löytänyt hallia autoille jossa vois noita talvellakin rassata.
Auto jäi pajalle vuorokaudeksi ja sillä aikaa tehtiin hotellikuolemaa ja jupistiin joutavia alakerran pubissa paikalllisten kanssa.
Aamulla sitten tikkana pajalle ja autoa hakemaan. Auto oli pihalla vastassa ja uusi lasi kiilteli paikallaan. Komea ilmestys! Hoideltiin raha-asiat kuntoon ja tutustuttiin auton rakenteisiin paperilla johtoportaan kanssa. Osien hintoja tiedustelin ja onhan noilla hintaa. Uusi lasikuitumaski 660€ Lokari 220€ Keulapala 1800€ jne... Tutustuttiin tuotantoon ja autoja oli 0-kappaletta tuotannossa. Puolustusvoimat työllisti nyt koko tehtaan. Sellaisia mobiilikriisikeskuksia tekivät. Oli kaikinlaista biologisia aseiden ja ihmisten puhdistuskonttia sun muuta. Mukavaa sakkia olivat.
Kotimatkalla kummasteltiin sitä että keulan meteli oli poissa. Uusi lasihan on osa runkoa ja nyt se jämäköitti keulan tosi napakasti ja ei nitissyt ja tärissyt enää mikään.
Keulaa ei nyt sitten tulekaan tuosta lasikuidusta tuon hinnan takia. Sen sijaan oma keulamoduli lähtee modattavaksi. Ajatuksissa siintää uudenmallinen maski jossa pienemmät mutta tehokkaammat valot. Vanha irti ja sileäksi uudella pellillä ja siihen sitten uusien valojen upotus. En vaan vieläkään ole löytänyt hallia autoille jossa vois noita talvellakin rassata.
- Jone
- Kansleri
- Viestit: 1074
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
- Location: Pohjois-Karjala
Tänään tappelua sähkön kanssa. Kaikki vaan "katoaa" ja joskus taas sitä on vaikka muille jakaa. Kaikki akut nyt uusittu ja seuraavaksi latauksen kimpppuun.
Tänään myös kaikki renkaat takaa käytiin läpi ja tasapainotettiin Vianorilla.
Eroa oli paineissa ja tasapainottaakin piti. Homma kesti 1h30min ja hinnaksi tuli 87€. Ajettavuus parani kummasti eikä vispaa niinku ennen.
Apurungossa riittää paikattavaa. Vaatii fakiirin että noi saa korjattua.
Tänään myös kaikki renkaat takaa käytiin läpi ja tasapainotettiin Vianorilla.
Eroa oli paineissa ja tasapainottaakin piti. Homma kesti 1h30min ja hinnaksi tuli 87€. Ajettavuus parani kummasti eikä vispaa niinku ennen.
Apurungossa riittää paikattavaa. Vaatii fakiirin että noi saa korjattua.
- Jone
- Kansleri
- Viestit: 1074
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
- Location: Pohjois-Karjala
Kovat pakkaset oli imassu akut mutta autoa piti silti siirtää ja oli vähän semmonen olo kun oli vielä -13 ja webastoa ei saa päälle niin tuskin lähtee käyntiin apuvirrallakaan. Silti operoin toisen Scanian apuvirtaetäisyydelle ja kokeilemaan. Ja yllätys oli kova! Kuin palmun alta hörähti käyntiin eka startin pyöräytyksellä. Harmi on tästä projektista luopua kesken mutta aika ja raha ei vaan riitä. Pakko keskittyä nyt tuohon isoon deckeriin ja luopua muista.
- Jone
- Kansleri
- Viestit: 1074
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
- Location: Pohjois-Karjala
Tässä on rehdisti myynnissä oleva projekti josta saa kaiken infon mitä tiedossa on. Murheileen ja riemuineen. Hinta asettui viisastelussa 6000€ viisarille. Tästä vajaa 3K maksoi jo tuulilasi. Kuvia nykytilasta laitan kyllä esille jahka ehtiipi. Sisus tässä on melkoisen tyhjä. Auto on nyt "varastona" ja parkkeerattu suojaisaan katokseen.