309 -> 313
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3657
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: 309 Tientukko
"Panzerkampfwagen" -viitaten johtotähtien käyttöliittymään ja sisustuksen värimaailmaan. Sokka pois Sabaton soimaan ja kovaa ajoa \../
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
-
- Kokenut kuljettaja
- Viestit: 142
- Liittynyt: 18 Maalis 2014 08:46
- Truck: MB309
- Location: Oulainen
Re: 309 Tientukko
Neitseellinen reissu suoritettu
Kartaanille pittää tehä jottain mutta ku minä en löydä siitä vikaa eli taidan käyttää jossain pajalla..
Kartaanille pittää tehä jottain mutta ku minä en löydä siitä vikaa eli taidan käyttää jossain pajalla..
-
- Kokenut kuljettaja
- Viestit: 142
- Liittynyt: 18 Maalis 2014 08:46
- Truck: MB309
- Location: Oulainen
Re: 309 Tientukko
Terve ja täällä ollaan edelleen
Työnperkele haitannu harrastelua ettei oo ite kerinnä reissata vielä oikeen mihinkään mutta vanhemmille lainasin laitosta lapin keikalle ja oli kuulemma pelannu hienosti joskin hupisähkö katos alkureissusta.. Ei lie mun roskiksesta pelastamani palokeskusakut tykänny auton laturilla lataamisesta
Tosiaan se kartaanihomma meni sitten raskoneen kautta jossa koko tuubi käytännössä uusittiin.. Irrotus sujui kätevästi "montulla"
Kaikki ristikot, keskitukilaakeri ja oikaisu sekä tasapainotus niin johan loppu vatkailut
Toki halus se raskone tuosta rahaakin, liki viidesosa auton ostohintaan nähden..
Vekotin lapinreissullaan
Sitten se hupisähköosasto.. Tuossa kun oli jos ja vaikka minkälaista viritelmää alunperin niin mitään siistiä siitä ei saanut aikaiseksi mutta ny pitäs ainakin akkukapasiteetin piisata, upouusi 145 Ah ja milliäkään isompi akku ei olis tuonne enää menny..
Asennuskaveri ainakin tykkää makoilla sikaosastolla
Vekotin ei syö edes öljyä eikä nesteitäkään ja kulutus on 12~13 välillä 100 kilsaa kohden, pitäisin tätä jopa kohtuullisena ottaen huomioon että tää jaksaa sentään kulkea ylämäkiäkin.. 130 sain mittariin kunnes loppui kantti ajaa kovempaa, kierroksia oli myllyssä riittävästi..
Työnperkele haitannu harrastelua ettei oo ite kerinnä reissata vielä oikeen mihinkään mutta vanhemmille lainasin laitosta lapin keikalle ja oli kuulemma pelannu hienosti joskin hupisähkö katos alkureissusta.. Ei lie mun roskiksesta pelastamani palokeskusakut tykänny auton laturilla lataamisesta
Tosiaan se kartaanihomma meni sitten raskoneen kautta jossa koko tuubi käytännössä uusittiin.. Irrotus sujui kätevästi "montulla"
Kaikki ristikot, keskitukilaakeri ja oikaisu sekä tasapainotus niin johan loppu vatkailut
Toki halus se raskone tuosta rahaakin, liki viidesosa auton ostohintaan nähden..
Vekotin lapinreissullaan
Sitten se hupisähköosasto.. Tuossa kun oli jos ja vaikka minkälaista viritelmää alunperin niin mitään siistiä siitä ei saanut aikaiseksi mutta ny pitäs ainakin akkukapasiteetin piisata, upouusi 145 Ah ja milliäkään isompi akku ei olis tuonne enää menny..
Asennuskaveri ainakin tykkää makoilla sikaosastolla
Vekotin ei syö edes öljyä eikä nesteitäkään ja kulutus on 12~13 välillä 100 kilsaa kohden, pitäisin tätä jopa kohtuullisena ottaen huomioon että tää jaksaa sentään kulkea ylämäkiäkin.. 130 sain mittariin kunnes loppui kantti ajaa kovempaa, kierroksia oli myllyssä riittävästi..
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3083
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: 309 Tientukko
Tarviiks Saariselällä olla nykyään etuauto, jos on Mersulla likkeellä?!?
-
- Kokenut kuljettaja
- Viestit: 142
- Liittynyt: 18 Maalis 2014 08:46
- Truck: MB309
- Location: Oulainen
Re: 309 Ei ennää Tientukko
Laiskan oloinenhan tämä laite toki on ollut koko ajan vaikka viime kesänä tulikin mittariin 8000 aikalailla ongelmatonta kilometriä Savutustestikin antoi vain jotain 0. alkavaa kun onneks sinistä savua ei mitata
No, tässä kevään kunniaksi arvelin että josko vaihtais nuo suutinten paluuletkut kun ne oli kangaspäällysteisiä orkkiksia ja tihkuivat läpi.. Siinä touhutessani käsi osui kaasuvivustoon ja siitä tipahti koko tanko maahan Syynä oli se että kaasupolkimen käyttövivun yläpäässä ei ollu mitään, vain tanko kilisemässä siinä reiässä.. Kai siellä joku pusla on joskus ollu vaa ei enää.. No, nyt siellä on smirgelissä tiukaksi hiottu paketti nailonpuslaa, kumiletkua ja sikaflexiä
Samalla usein kaasuvivuston (näitä on yhteensä 4 kappaletta) pallonivelet uusiin metallisiin, osa oli muovia ja osa metallia..
Säädin kaasuvivuston niin että se syöttöpumpun käyttövipu ottaa stoppariin kiinni ja lähdin kojolle, tulos oli vähän sama kuin olisi NOS vehkeet asentanu Kyseessä siis hentoinen ylämäki missä ennen max 85
Ei se ny mikään raketti ole vieläkään mutta ero on huomattava! Nyt tulee hento musta haiku putkesta kun kiihdyttää täyskaasulla ja rautatien ylikuluissa ei tipahda 80 matkavauhtikaan yhtään..
No, tässä kevään kunniaksi arvelin että josko vaihtais nuo suutinten paluuletkut kun ne oli kangaspäällysteisiä orkkiksia ja tihkuivat läpi.. Siinä touhutessani käsi osui kaasuvivustoon ja siitä tipahti koko tanko maahan Syynä oli se että kaasupolkimen käyttövivun yläpäässä ei ollu mitään, vain tanko kilisemässä siinä reiässä.. Kai siellä joku pusla on joskus ollu vaa ei enää.. No, nyt siellä on smirgelissä tiukaksi hiottu paketti nailonpuslaa, kumiletkua ja sikaflexiä
Samalla usein kaasuvivuston (näitä on yhteensä 4 kappaletta) pallonivelet uusiin metallisiin, osa oli muovia ja osa metallia..
Säädin kaasuvivuston niin että se syöttöpumpun käyttövipu ottaa stoppariin kiinni ja lähdin kojolle, tulos oli vähän sama kuin olisi NOS vehkeet asentanu Kyseessä siis hentoinen ylämäki missä ennen max 85
Ei se ny mikään raketti ole vieläkään mutta ero on huomattava! Nyt tulee hento musta haiku putkesta kun kiihdyttää täyskaasulla ja rautatien ylikuluissa ei tipahda 80 matkavauhtikaan yhtään..
Viimeksi muokannut Lerssinen, 30 Huhti 2015 09:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kokenut kuljettaja
- Viestit: 142
- Liittynyt: 18 Maalis 2014 08:46
- Truck: MB309
- Location: Oulainen
Re: 309 Ei ennää Tientukko
Kuskinpenkistä rakentelin kippaavan että pääsee akkukotelolle tunkkia ym hakemaan.. Tähän on vaihdettu opelin recarot aiemman omistajan toimesta ja ne oli kiinteesti pultattuna aiemmin.
Etupyörän kohiseva laakeri on vaihdettu
Ohut musiikin sointi korjattu "10 subbarilla
Niin, eipä tässä muuta akuuttia ole.. Öljythän nuo vois vaihdella tällekkin kesälle vaikkei kilsojen puolesta tarttiskaan.. Höysteeksi viimekesän reissukuvia vielä omaa matkakuumetta nostattaan
Etupyörän kohiseva laakeri on vaihdettu
Ohut musiikin sointi korjattu "10 subbarilla
Niin, eipä tässä muuta akuuttia ole.. Öljythän nuo vois vaihdella tällekkin kesälle vaikkei kilsojen puolesta tarttiskaan.. Höysteeksi viimekesän reissukuvia vielä omaa matkakuumetta nostattaan
-
- Kokenut kuljettaja
- Viestit: 142
- Liittynyt: 18 Maalis 2014 08:46
- Truck: MB309
- Location: Oulainen
Re: 309 Ei ennää Tientukko
Tätäki rempattu ja ajettu jopa välillä. Perä on vuotanu öljyt jarruihin monenmonta kertaa ja se sitten lopen korjattiin pajalla (kahteen kertaan)
Laakeri/stefahärdelli kun on kertakäyttöinen ja asenteinen, uusiksi ei voi kasata jos jotain pientäkin menee pieleen
No, jotain ajelukuviaki
Tullessahan tämä näytti tältä
Viime kesänä tältä
Laakeri/stefahärdelli kun on kertakäyttöinen ja asenteinen, uusiksi ei voi kasata jos jotain pientäkin menee pieleen
No, jotain ajelukuviaki
Tullessahan tämä näytti tältä
Viime kesänä tältä
-
- Kokenut kuljettaja
- Viestit: 142
- Liittynyt: 18 Maalis 2014 08:46
- Truck: MB309
- Location: Oulainen
Re: 309 Ei ennää Tientukko
Tämä on muuten tällä hetkellä kultamailla jossain saariselkä-ivalo alueella..
-
- Kokenut kuljettaja
- Viestit: 142
- Liittynyt: 18 Maalis 2014 08:46
- Truck: MB309
- Location: Oulainen
Re: 309 Ei ennää Tientukko
Paljon reissattiin ja yhdessä koettiin, haikein mielin myyty tänään.
-
- Kokenut kuljettaja
- Viestit: 142
- Liittynyt: 18 Maalis 2014 08:46
- Truck: MB309
- Location: Oulainen
Re: 309 -> 313
Paskanmarjat..
Kerran mökkimersu aina mökkimersu
Kävin puhaltelemassa 4 päivässä vajaan puolentoistatuhatta kilsaa testireissua pitkin pohjoista, pieniä sähköjuttuja oli alkuun mutta kaitpa ne on selätetty (toivoa aina saa). Tämähän on sellainen autoliikkeen "myydään korjattavaksi" aarre
Kerran mökkimersu aina mökkimersu
Kävin puhaltelemassa 4 päivässä vajaan puolentoistatuhatta kilsaa testireissua pitkin pohjoista, pieniä sähköjuttuja oli alkuun mutta kaitpa ne on selätetty (toivoa aina saa). Tämähän on sellainen autoliikkeen "myydään korjattavaksi" aarre