Terapia tölli

Kerro omasta projektistasi
Avatar
Bussiton
Vapaaherra
Viestit: 2400
Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
Location: Jokela
Member id: 015
Paikkakunta: Jokela

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Bussiton »

Ja nuotin vieressä on TILAA :lol:
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
Avatar
kulkuri
Kansleri
Viestit: 1280
Liittynyt: 06 Maalis 2011 02:46
Location: etelästä lähtenyt ...matkalla pohjoiseen

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja kulkuri »

taisit tehdä isolle discopallolle tilaa :roll:

...pikkujoulu mallisto oli muuten ilmestynyt paljetti.....
Liitteet
image.jpg
image.jpg (32.97 KiB) Katsottu 19204 kertaa
jiivee
Rattiamiraali
Viestit: 436
Liittynyt: 05 Syys 2015 15:15
Truck: MB
Location: EP
Member id: 239
Paikkakunta: Jurva

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja jiivee »

Tästähän se joulu taas alkaa.
https://www.youtube.com/watch?v=GELpMwyLuMM
Hyvää yritän,mutta priimaa pukkaa
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:lol: :lol: :lol: Enpä tiiä "mitä mieltä" porukalla on erinnäisissä ruumiinosissa mutta...
Joo Bussiton... siinä nuotinvieressä on tilaa MOLEMMIN PUOLIN... eli sinne ainaki osuu. :lol:
Kulkuri ja jiivee... toi puku on niin "last season" eli "mie en taho" :wink: ku ei oo pakko. :)
Tjaa tämän illan touhuja ei oo kannattannu kuvata ku mittää nii kuvauksellista en oo tehny...(muuta ku harjotellu tanssimoovsseja laattalattialla ku tilaa on. :lol: ) no ei ny ihan pelkästään sitä. No siinä piruettejä tehessä hioskelin pikkusen noita levysaumoja ja nykäsin saumoihin pikkusen vaaleeta värii päälle että ei niin paistais tumma läpi jos ja kun huomisen tanssitunnin lomassa jaksais vetästä ekan kerran pintaväriä tuohon tupakeittiö osuudellekkin...(loppuu vaan piruettien harjottelu koska pahvi menee särki ku siinä oikein pyörähtää. :D )
Elikkä mää saatan typerehtiä täällä jo taas huomenna....elekee silti hyvät immeiset hermostuko minnuu vaik oonki tämmönen. :)
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
Rantarosvo
Kansleri
Viestit: 1450
Liittynyt: 30 Heinä 2011 21:05
Truck: Haaveena vasta
Location: Lappeenranta
Viesti:

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Rantarosvo »

Koskahan sie uskot et siun kuuluukin olla tommonen.
Rosmo
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:) tanks Rantarosvo... :D (ja ku edelleenkään en muuhun pysty... :lol: )
Jees... kuvia ei tämän illlan tuotoksista taaskaan paljoo kannata esitellä ku mittää muuta ei tapahtunu ku että maalasin seinät...(ja korjailin/viimeistelin katon urtsisaumojen aluteippausta.)
Mutta... jos arvon golleegoillele käy ni "kuvailen" tätä iltaa muuten... :lol: En oo oikeesti mielestäni mitenkään erityisen ratkiriemuksas tyyppi mutta voin sanoo että jos tuossa "pakastinlokerossa" ois ollu piilokamera ni epäilen että joku ois ainakin hymyilly/tuottanut sen hymyn "äänekkäästi" (eli suomeks sanottuna "nauranu vaatteiden alla alasti päin naamaa" :lol: ) NIIN kivahauskamukavaa mulla on tänään ollu ton kimpussa. :) (pienestä on joskus ihimisen onni kiinni :D ) ja iha selvinpäin. :lol: Radiosta on "pauhannu" erään nimeltämainitsemattoman radio kanavan "retro perjantai" ja mää oon fiilistelly sen aikasia diskorenkutuksia iha fiilareissa ja oikeesti jorannu tuolla kopissa ton pirun aikasen maalitelavarren kaa :lol: :lol: :lol: koska "notkeempaa humppaseuraa" ei ollu tarjolla :lol: (ja ny mää haluaisin päästä tämän postauksen lukijoiden päähän mimmoseks he tilanteen kuvittelee. :lol: :lol: :lol: koska sitte minäkin saisin nauraa jollekkin muulle ku itelleni. :lol: ) mutta anyway... lisää tämmösiä iltoja ja fiiliksiä ni ehkäpä tää "reggae rek...rakkine" joskus näkee päivänvalon. :)
Ja ennen ku joku ehtii sanoo... en oo myöskään "maalihöyryissä" (lateksimaali) enkä minkään muunkaan aineen vaikutuksen alaisena. :)
Jees mut ny alkaa palaveri... (se ""herra sandels" ) ja saattaapa se johtaa "nallepainiin" :lol: ei muutaku... Soon moro taas. :wink:
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Wonderi
Ajoneuvos
Viestit: 921
Liittynyt: 28 Tammi 2009 00:05
Location: Nokia

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Wonderi »

Jos joku tällä foorumilla on ratkiriemukas niin kyllä se on Lätsä ja Terapiatölli :lol:
Sama kanava soinut täälläkin tänään.
Vilekki95
Tosi harrastaja
Viestit: 48
Liittynyt: 03 Loka 2015 20:25
Location: Ottopoika

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Vilekki95 »

Meinaatko muuten saada terapiatöllin ensi kesän rientohin ajoon.....meillä olis vakaa aikomus "viellä" koskaan ei tiedä että millon se into
lopahtaa
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Hello again. :)
Ei oo vieläkään järkee esitellä kuvia, ku mittään nii "kuvamuiston arvoista" en saanu tehtyä... aamulla maalasin tupakeittiön seinät toiseen kertaan ja ny iltasella meinasin että "nykäsempä" kattopaneelit paikalleen tonne tuvanpuolellekki...(makkarissa siis ne "jo" on) No tännää ei sitte hommat sujuneetkaan taaskaan niiko siellä "paremmankielisellä alueella" (ja tuosta heitosta ei saa kukaan ottaa nokkiinsa...mun mielestä me ollaan kaikki suomalaisia puhuttiin sitte "suommee, savvoo, hiljjoo, tai kovvoo" :) ) no anyway... paneeli on sen kokosta että ois ollu sille "apuluokan apupoikaanteron apukkäsille auttavaa apua" tai siis mää olisin tarvinnu sen avun...olin siis ihan avuton. :lol: :lol: :lol: no joo ettei tää menis ny ihan huuteluks (en siis huuda APUA :D :wink: ) ni vastaan vilekki95:selle ja wonderille... nää ns. "Deadline:t oon heittäny mäkeen jo aikoja sitten eli en tiedä onko ens kesänä ajossa... tällä nysväämisen määrällä mitä teen ni eihä toi katiska valmistu ikinä... (ja tämä oli myös varoitus niille ketä tää munjärjetön hölmöily täällä ärsyttää. :lol: ) toisin sanoen tää valmistuu sitte ku valmistuu.piste
Ja wonderi... en ees oo... eilen oisin ehken jonku mielestä ollu sangen ratkiriemukas ja koominenhahmo mut muuten oon kyllä iha "peruspena" kenellä on hirvee tarve rääpii päätään ja naureskella itelleen kasvottomana täällä foorumilla. :lol: mut edelleenki... "kyllä kai tänne tämmönenki mahtuu" :) eli en meinaa tyyliä muuttaa.
Jep...mut jos mää ny jätän teidät hetkeksi rauhaan ja yritän palata hieman "vakavampimielilisenä" takas tonteille...(ja sitte ku mulla on tarjota sitä "sarjistakin" :)
Eli "heips" siihen saakka. :)
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
junior
Rattiamiraali
Viestit: 443
Liittynyt: 28 Heinä 2013 15:40
Truck: volvo b58
Location: turku

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja junior »

Kyl deadline on hyvä olla olemassa sitten tietää kuinka paljon on myöhässä. Meitin projekti vasta reilu 5vuotta deadlinesta myöhässä.
Avatar
Pukaatti
Vapaaherra
Viestit: 2595
Liittynyt: 23 Elo 2015 09:41
Truck: volvo b10m dp carrus
Location: Volvon alla yleensä
Member id: 244
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Pukaatti »

Eekae kukkaa mittee aekatauluja kehtoo ruveta ressoomaa, suattaapi tulla kesässii valamista tae olla tulemattakkii. Ajeloottelloo kuitennii vaekka eijjoo valamis kuitennaan. Ha ! Kiäntäkkeehä tuo vaekka sillä kuukkelilla. ..eijjoo pelekoo jotta kukkaa kehäkolomosennii sisäpuolelta ymmärtäes sannookaa ;)
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
jiivee
Rattiamiraali
Viestit: 436
Liittynyt: 05 Syys 2015 15:15
Truck: MB
Location: EP
Member id: 239
Paikkakunta: Jurva

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja jiivee »

Häh, deatline joo mut tällälailla. https://www.youtube.com/watch?v=sXPDKe2BSvo
Hyvää yritän,mutta priimaa pukkaa
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Kyllä se kesäksi valmistuu, vuotta vuan ei tiijä kukkaa!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 3657
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M + MB515
Location: Vihti

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

jiivee kirjoitti:Häh, deatline joo mut tällälailla. https://www.youtube.com/watch?v=sXPDKe2BSvo
Kai tuonkin musiikkihistorian aarteen teossa on "Deadline" paukkunut - kun se ei ihan valmiilta kuulosta :)

Stop the building, zäkä väkä zuu....
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Kukkuti luuuuuruuu... Minä täällä taas...vieläkö muistatte, mä oon se pökelö joka ei tee mittään muuta ku jauhaa shaibelia. :lol:
Jep... eipä oo mainittavaa täällä tapahtunu jotenka sinänsä ihan turhaan tulen tänne häiriköimään. :)
Kattopaneelit oon väkästelly "koekäyttöön" tonne...
"Valkoinen katto luo tilan tuntua ja avartaa tätä muuten ahdasta tilaa..."
"Valkoinen katto luo tilan tuntua ja avartaa tätä muuten ahdasta tilaa..."
Toi ny on roikkunu tuolla jo viimevuonna eli ei oo silleen "uus juttu"...
Eilen sain sitten pienen inspiraation poikasen ja lisä hitsuuttelin tota metallihässäkkää että sen saa pultattua lattiaan kiinni...(tai no osan siitäkin hitsuuttelin jo viime vuonna mut eilen vetäsin lisälirvakkeita että se sattuu korikehikon kohille... :)
Toinen jalka ei sattunu putken kohalle...niin kutsuin sähkölinnun kylään ja se gaaggas siihe tommost...
Toinen jalka ei sattunu putken kohalle...niin kutsuin sähkölinnun kylään ja se gaaggas siihe tommost...
Etupää tulee kiinni neljällä 12mm pultilla kehikon läpi... (kestääkö...? Viisaammat kertokoon)
Mutta ongelmaks muodostui tuo kehikon takaosa... :( sitä en saa suoraan korikehikkoon kiinni mitenkään... (ihan vieressä on kyllä putki...mutta sen päällä on seinä...) Mitenkä on,mitä ootte mieltä jos mä "tikkaan" sen kahella tai kolmella läpipultilla vaneriin... (filmivanerin paksuus 21mm) eihän ne ny ihan pienestä tule pultit läpi... ja levy on ruuvattu pirusti kiinni kehikkoon...ja siinä on seinä päällä... ja aattelin vielä jos vetäis yhet pultit seinälevyyn... (sekin on 21mm paksua filmiä ruuvattu ja liimattu puurunkoon kiinni ja runko liimattu ja pultattu korikehikkoon...) tuosta ei taas saa se ppirunaikainen apteekkarikaan selvää että mikä on ruuvattu minne... ja missä sitä liima on... :lol:
Siitä lattian läpi pultit...?
Siitä lattian läpi pultit...?
Eikä tuokaan selvennä...ei miestä eikä tilannetta... noh. En tiiä oonko vainoharhainen vai mitä oon ku huolettaa tuon paikallaan pysyminen jos kolari tulee.. vettä siinä säiliössä tulee täytenä olemaan abaut reilun 200l ja sinne säiliöön tulee loiskelevyt... (kun vaan joku tekis ne mulle... :lol: säiliöt meinaan... niin puhas ku likanenkin säiliö puuttuu vielä)
Ja viiminen asia... tonne alle ois tarkotus jumpata pumppu joka pumppade pamppade vesiä eteenpäin... (suihku/wc:n käsienpesu allas ja keittiö lisukkeineen...) minkäköhän kokosia mahtaa olla fyysisesti semmottiset pumput mitkä riittää (esim suihkulle) litrat paljon tarvii olla... ja mahd linkki mistä niitä löytää ni sais pikkusen teknisiä speksejä tietoon... tai jos jollakulla makoilee kyseine aparaatti ylimääräisenä ni olen kiinostunut ostamaan sen pois. :)
Mutta joo... eipä mulla ny muuta... eli heissan seuraavaan kertaan sitte. :D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
Pukaatti
Vapaaherra
Viestit: 2595
Liittynyt: 23 Elo 2015 09:41
Truck: volvo b10m dp carrus
Location: Volvon alla yleensä
Member id: 244
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Pukaatti »

Oho! Oot elossa kuiteskii !

Eivaineeskaan, mie kahoi et mitä pommisuojaa se häärää siellä. Miulla 180litraa rösteripönttö ja 4 kpl m10 pultteja vaa mut se onkii onneks alakerrassa siellä rahtiperäs.
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3082
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja neppi »

No ja kyllähän muuten kestää. Johnsson:illa on hyviä painevesipumppuja. Venetarvikekaupasta ostin 24V. Kallis oli. Siihen paineakku kaveriks ja juu on hyvä. Tai siis ois ollu jos oisin ehtiny laittaa paikalleen...

Hei, osta multa se pumppu! 12000€, Horrori tulee kaupanpäälle!
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:lol: "Halapaa ku saippua ja mikkää ei oo nii halapaa ku saippua...paitsi ehkä venäläinen saippua" Meinaan toi nepin tarjooma pumppu. :)
Ei vaines. Kivahan se ois ku olis rahnua mielin määrin ni ei tartteis murehtia mistään semmosesta "maallisesta" ja vois ostella mitä haluu ja mikä hyvältä tuntuu... (toki se saattas aiheuttaa semmosen murheen että ku mistään kivasta ei ehtis nauttia...ja kaikki aparaatit ei mihinkään mahtus.) Eli jätän neppi sun tarjooman pumpun nyt väliin. :)
Mulla on yks kpl "jonssonin" pumppuja itsellänikin (kirjasto-auto elämän käsien pesuhanan pumppu) mutta en kuolemaksenikaan jaksa muistaa litroja siitä että mikä sen tuotto on... kooltaan se tais olla semmonen että se tonne "vesialtaan" alle pötkölleen mahtuis... sinne jää tilaa n.150mm korkeus suunnassa kun siellä on eristeet ja muut härpäkkeet paikassaan. Tarkoitus olis laittaa pumppu levyyn kiinni mikä olis "irtonainen" ja jos pumppua pitää huoltaa niin sen levyn vois nykästä sieltä alta pumppuineen päivineen esille ettei sitä tarvitse ahtaassa "hukkaraossa" räplätä... (vaikka tykkäänki räpläillä rakosia. :wink: ) Joo...taas tää karkaa. Sorry. :roll:
Ja mitä kestävyyteen tulee... gyyl mää ny oon sen vert tota koettanu miettiä ja pohtia et eiköhän se sielä pysy... eli jatkan (jatkoinkin jo) tuosta eteenpäin tuolla suunnitelmalla. Mutta sen "jatko-osan" esittelen tuonnempana sarjakuva muodossa. Saatatte ehkä saaha paremman käsityksen mun hajatelmista ku esittelen ne kuvien muodossa. :)
Mutta siihen saakka... "Soon moro nääs, mää lähären ny ohoran jyvään pilsnerille" (huijasin...en ees mee :D )
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Iltoota :)
Taas täällä jorisemassa joutavia.. :D (ja kiusaamassa teitä kuvilla keskeneräisyyksistä :lol: )
Jep... Onhan tämäkin moottorikodin rakennuspäivä ollu taasen yhenlainen "nysvää ja nyperrä...äläkä saa mitään aikaseksi ajanviete" :lol:
Eka kuvasaaste ja hirvee selitys perään... (pyydän etukäteen anteeksi :) )
"Tää on jo niin nähty"
"Tää on jo niin nähty"
Dodii... Onha se prkl hankala keksiä "väriä" tuolle vaneriviritykselle... :lol: tänäänkin oon "väritelly" koepalikoita ja hakenu maalikaupasta paripurnukkaa kun ei vaan oo silmää miellyttäny ekat vedot ja sävyt :lol: (on muuten oikeesti välillä vaikeeta olla minä :lol: ) Ja tuo muute pitää iha oikeesti paikkansa :lol: :lol: :lol: No joo... semmonen "neutraali" vaaleanruskeanharmaansävy on hakusessa muttaku valmista ei löydy ni sittehä mun on tehtävä todennäkösesti omaan tyyliini eli vaikeesti ja nysväten :) (tiiän mitä aatteleette... "herää pahvi...rengas on keksitty jo" :lol: )
No mutta "sitä ja semmosta rengasta" mitä haluan ni ei oo. :) eli ei löydy... mutta onneksi on helvetin hyvää palvelua maalikaupassa ja ei tartte jokaisesta "koevedosta" maksaa sitä täyttähintaa ja muutenkin on alan ammattilaisten toimesta ja avulla mietitty mikä vois olla heidänkin mielestä "kestävin ja pestävin" pinta tohon. :) (supi saunasuoja/vaha/ joku semmonen se oli/on... kestää lämötilojen vaihtelua,kosteutta yms. Homehtumatta ja antaa "puun hengittää"... on muitakin mutta tuohon päädyttiin jo vaik pelkästään sen takia että sävyn kanssa voi "kikkailla" :lol: ) No ei siitä aineesta sen enempää...sillä se tulee jahka löydän "oman sisäisen rauhani" värin suhteen...
Olisin heittäny tähän lisää kuvia mut ei ny jostain syystä hyväksy sitä/niitä... (mulla on varmaan tämän foorumin/topicin "kuvakirjasto" jo täys... :lol: ) No anyway... laitan jossaki kohtaa sen/ne... nyt vaan selittelen. :)
Ton wc/suihkukopin loputkin vanerit tänään leikkelin ja heitin ne "höördilleen" (siis paikoilleen) ja ylläri että haluan jatkaa siinäkin samaa linjaa mitä tuossa kaariosuudella... eli ei ruuveja/nauloja näkyviin vaan kiinnitykset piiloon... Mutta ku ne levypalikat pitää saada välillä myös irti jos "liukuovikoneistoon" tulee vikaa tahikka muita murheita... (ja ny porukka aattelee että ovi aukeaa hädän sattuessa napista... :lol: no ihan niin kaheli e oo että semmosia rakentelisin tohon :lol: ) Ihan tavallinen liukuovikisko sinne tulee mutta ku nekään ei oo ikuisia ni niitäkin pitää päästä korjaamaan tarpeen vaatiessa. :) (ainaki mun mielestä ) No se ongelma on ny ehken ratkastu mutta menipähän taasen aikaa ihan hukkaan ku sitäki tuossa mietiskelin ja "ajattelin" (ja taas mulla on raaja pystyssä virheen merkkinä :lol: )
Niinko tossa alussa totesin... "syvästi pyyrän anteeksi" tätä jonninjoutavaa "teiniangstinpäiväkirjan murinaa" muttaku mulla on "puheripulitauti" ni jonnekkiha se on purettava ja mikä on parempi paikka ku tämä...? Hä...mä vaan kysyn. :lol: Eli elekee hermostuko...kyllä tämä joskus valmistuu ja sitte en enää häirihe teitä näilä oloillani. :lol: no tuo oli vitsi...ja sitä ei usko kukaan... ei "häiriintymisen" eikä valmistumisen osalta... :lol: :lol: :lol:
"Teiniangsti -LÄTSÄ- " hiljenee hetkeks... kiitti ja kuitti. :lol:
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
Pukaatti
Vapaaherra
Viestit: 2595
Liittynyt: 23 Elo 2015 09:41
Truck: volvo b10m dp carrus
Location: Volvon alla yleensä
Member id: 244
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Pukaatti »

Huomenta :) kiva onki siu tekstiin uppoutua (täytyy käydä jääkaapilla eväät) :D juuei, kamera ei taida aina kertoa sävyjä oikein, mutta uskon siunelvispresleyvärisilmätankotanssi tyylii ! Joko ensviikolla ajetaan?
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
Avatar
pelti
Kansleri
Viestit: 1165
Liittynyt: 07 Heinä 2013 22:16
Truck: Hymer camp
Location: vantaa
Viesti:

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja pelti »

ettei nyt värien suhteen olis herännyt sisäinen teuvo loman ;)

Montaa väriä on kämppään tullut sudittua, ja aina on silmä niihin tottunut, ei oo tarvinnut ylimaalata sen takia.
peltiliiteri.com
Avatar
Rantarosvo
Kansleri
Viestit: 1450
Liittynyt: 30 Heinä 2011 21:05
Truck: Haaveena vasta
Location: Lappeenranta
Viesti:

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Rantarosvo »

-LÄTSÄ- kirjoitti:Eli elekee hermostuko...kyllä tämä joskus valmistuu ja sitte en enää häirihe teitä näilä oloillani. :lol: no tuo oli vitsi...ja sitä ei usko kukaan... ei "häiriintymisen" eikä valmistumisen osalta... :lol: :lol: :lol:
"Teiniangsti -LÄTSÄ- " hiljenee hetkeks... kiitti ja kuitti. :lol:
Kyllä mie uskon et siun tölli valmistuu. Sit siin vaan käy niin, et sie prk.... meet ostamaan uuden aihion :shock:

Miusta tossa maalinvalinnan vaikeudessa on kaks reittiä ratkasuun.

1. Meet maalikauppaan jossa vanha, kurttunen ja ylipainoinen mies myyjä, niin ei tee mieli jatkuvasti rampata.
2. Annat sille nykysen maalikaupan nuorelle ja hyvännäköselle myyjä neitokaiselle valtuudet päättää mikä hänen mielestään on paras väri. Lupaa voittajalle vaikka bileet lemmentunnelissa. Toki ehkä parempi että ite et oo niissä bileissä kun korkeintaan portsarina :wink: Mut siis tää neitohan on varma voittaja joka tapauksessa.
Rosmo
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Onko tölli jo valmis ku messuilla ollu kerran näytilläki? https://www.youtube.com/watch?v=_QAfgRigxxo eikö se tää ole?
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3082
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja neppi »

Ei oo sama auto! Erilainen ratti!
Avatar
Rantarosvo
Kansleri
Viestit: 1450
Liittynyt: 30 Heinä 2011 21:05
Truck: Haaveena vasta
Location: Lappeenranta
Viesti:

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Rantarosvo »

Ratista en tiedä sanoa, mut Lätsän viinikellarikaappi olis nallelimua täynnä. Tossa se on tyhjä.
Rosmo
Vastaa Viestiin