Scania 113 / Carrus 701
- haaveilija
- Rattiamiraali
- Viestit: 498
- Liittynyt: 31 Heinä 2008 16:39
- Truck: Scania L94 Lahti 520
- Location: Oulu
- Member id: 144
- Paikkakunta: Oulu
Scania 113 / Carrus 701
Ja näinhän siinä kävi että bussittomuutta ei kauan kestänyt ja Hannun kanssa tehtiin kaupat tästä 701:stä. Ja ei muuta kuin rakenteleen
Sisusta seuraa perinteistä perusvarmaa asettelua mutta tiettyjä uusia juttuja on tarkoitus kokeilla kokemusten perusteella;
- Takaa jää kabinetti pois ja se korvataan makuuhuoneella
- Kerrossänkyihin tulee vain kaksi sänkyä, kolmella tulee liian ahdasta.
- Lattiapinnoitetta ei vaihdeta vaan yritän löytää siihen soveltuvan 2 komponenttipinnoitteen.
- Väliseiniin käytetään valmiiksi muovipinnoitettua vaneria
- Ikkunat levytetään makuuosaston osalta
- Ilmalämpöpumppu tulee kahdella sisäyksiköllä tai kaksi erillistä pumppua
- Runsaasti "bling-blingiä"
Sisusta seuraa perinteistä perusvarmaa asettelua mutta tiettyjä uusia juttuja on tarkoitus kokeilla kokemusten perusteella;
- Takaa jää kabinetti pois ja se korvataan makuuhuoneella
- Kerrossänkyihin tulee vain kaksi sänkyä, kolmella tulee liian ahdasta.
- Lattiapinnoitetta ei vaihdeta vaan yritän löytää siihen soveltuvan 2 komponenttipinnoitteen.
- Väliseiniin käytetään valmiiksi muovipinnoitettua vaneria
- Ikkunat levytetään makuuosaston osalta
- Ilmalämpöpumppu tulee kahdella sisäyksiköllä tai kaksi erillistä pumppua
- Runsaasti "bling-blingiä"
- Liitteet
-
- sisakuva.JPG (95.32 KiB) Katsottu 23203 kertaa
-
- superstar2.JPG (71.51 KiB) Katsottu 23203 kertaa
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3657
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Scania 113 / Carrus 701
Onnittelut - Hieno auto. Eturivin penkeiltä on varmasti hyvät näkymät.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- happa66
- Rattiamiraali
- Viestit: 391
- Liittynyt: 14 Kesä 2009 00:44
- Truck: MB-913
- Location: Nakkila
- Member id: 123
Re: Scania 113 / Carrus 701
Onneks olkko vaan. Ostit sit ton välimallin, niin jää sit vielä ens kerraks korotus varaa.
Runko MB 913,-76, Kori DB, kone 5,7l suora6. Cabby 472-76, Kafi 480 -82. Hobby Brestige 610 -86. Uusin tulokas Volvo B9M Vanhool 10 m pitkä -90.
- Bussiton
- Vapaaherra
- Viestit: 2400
- Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
- Location: Jokela
- Member id: 015
- Paikkakunta: Jokela
Re: Scania 113 / Carrus 701
Onneksi olkoon Joko Ähtäriin ehtii
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- Lahti32
- Vapaaherra
- Viestit: 4271
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
- Truck: Jäämeri Express
- Location: Lumijoki
Re: Scania 113 / Carrus 701
Onko tämä ihan 1 krs auto? Tuleeko ruumatiloihin mitään? On meinaan niin korkea malli että voisi onnistua mitä vaan. Onko muuten tuossa kuskin vierellä penkkipari? Oma ovikin kuskille näyttäis olevan! Joskus on käynyt niin että kun on ollut pidemmän aikaa ajamatta niin oon saattanut pyrkiä kuskin puolelta pirttiin!
Tulevaisuus on sähköinen
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4432
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Scania 113 / Carrus 701
Tätä kävin vuosi sitten ihmettelemässä raumalla abc:n pihassa ja omistaja oli silloin puikoissa. Alhaalla mahtuu melkeen kävelee ja autonkin sinne sais parkkiin, kerto että rahtia on ajettu niin ku trukilla on saanu sivuluukusta kyytiin. Ihme peli, rekka linja-auto yläkerralla =) Olin otettu. Sillon se tykkäs siitä, ja noita ei meinaa oo montaa tehty, mut tuohon sais hienosti makkarin alas ja biletilan ylös, ym. Mut mihin sauna?
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- haaveilija
- Rattiamiraali
- Viestit: 498
- Liittynyt: 31 Heinä 2008 16:39
- Truck: Scania L94 Lahti 520
- Location: Oulu
- Member id: 144
- Paikkakunta: Oulu
Re: Scania 113 / Carrus 701
On ihan yksikerroksinen muuten mutta kuski istuu niin että takapuoli viistää maata Eturivistä ylhäältä on kyllä hyvät näkymät mutta kuski ei taas näe läheskään niin hyvin kuin korkealla istuessa. Ja kuskin vieressä on paikka kahdelle penkille.
Tavaratila jää ihan alkuperäiskäyttöön, auto on keskiovellinen ja keskivesalla joten pinta-alaa ei ruumassa niinkään ole kuin korkeutta. Telin päällä on vielä toinen tavaratila joka on aika matala, minulla tulee sinne tekniikkaa.
Kuskin ovi on tietyssä mielessä hyvä mutta toisaalta tosi herkkä alkamaan suhiseen ja vinkumaan
Pientä korihommaa tässäkin on tiedossa ja maalatakkin se pitäis. Ajettavuus on kuitenkin edelliseen verrattuna aivan huippuluokkaa!
Saa käydä ihmettelemässä jos on näillä main liikkeellä!
Tavaratila jää ihan alkuperäiskäyttöön, auto on keskiovellinen ja keskivesalla joten pinta-alaa ei ruumassa niinkään ole kuin korkeutta. Telin päällä on vielä toinen tavaratila joka on aika matala, minulla tulee sinne tekniikkaa.
Kuskin ovi on tietyssä mielessä hyvä mutta toisaalta tosi herkkä alkamaan suhiseen ja vinkumaan
Pientä korihommaa tässäkin on tiedossa ja maalatakkin se pitäis. Ajettavuus on kuitenkin edelliseen verrattuna aivan huippuluokkaa!
Saa käydä ihmettelemässä jos on näillä main liikkeellä!
- haaveilija
- Rattiamiraali
- Viestit: 498
- Liittynyt: 31 Heinä 2008 16:39
- Truck: Scania L94 Lahti 520
- Location: Oulu
- Member id: 144
- Paikkakunta: Oulu
Re: Scania 113 / Carrus 701
Tuossa vielä kuva autosta "loiston vuosina"
- Liitteet
-
- 060 VL-60 keitsi.jpg (164.19 KiB) Katsottu 23038 kertaa
Re: Scania 113 / Carrus 701
oioi ku näyttää hienolta penkkiratkaisulta , onko toi telin takimmainen akseli kääntyvä niiq näis kaupunkidösissä?
Eipähä tarttis noit "yläkerran" ekoja penkkijä poistella, kuten ei noit kuskin vieressä oleviakaan.
olen kade, mut rivitaloasujana on hankalaa (varsinkin kun asuu vanhempien luona ).
Eipähä tarttis noit "yläkerran" ekoja penkkijä poistella, kuten ei noit kuskin vieressä oleviakaan.
olen kade, mut rivitaloasujana on hankalaa (varsinkin kun asuu vanhempien luona ).
- haaveilija
- Rattiamiraali
- Viestit: 498
- Liittynyt: 31 Heinä 2008 16:39
- Truck: Scania L94 Lahti 520
- Location: Oulu
- Member id: 144
- Paikkakunta: Oulu
Re: Scania 113 / Carrus 701
Takateli ei käänny vaan on jäykkä kuin rautakanki... kevennys siitä sentään löytyy.
Ja tänään opittiin että kylkipellit on kauttaaltaan alumiinia, ainoastaan ovien pellit on mustaa rautaa (4 kpl, jotka meneekin sitten vaihtoon...). Oliskos ensimmäisiä alumiinikylkisiä Carruslaisia? Käyttöönotto on 09/90.
Ja tänään opittiin että kylkipellit on kauttaaltaan alumiinia, ainoastaan ovien pellit on mustaa rautaa (4 kpl, jotka meneekin sitten vaihtoon...). Oliskos ensimmäisiä alumiinikylkisiä Carruslaisia? Käyttöönotto on 09/90.
- ansa
- Rattiamiraali
- Viestit: 320
- Liittynyt: 27 Marras 2009 04:48
- Truck: Scania K112 Vanhool
- Location: Laihia
- Member id: 106
- Paikkakunta: Laihia
Re: Scania 113 / Carrus 701
ei kait ne alumiinia ole ,muissa ton ikäisissä carruksissa pellit rosteria ja kehikko mustaa rautaa.haaveilija kirjoitti:Takateli ei käänny vaan on jäykkä kuin rautakanki... kevennys siitä sentään löytyy.
Ja tänään opittiin että kylkipellit on kauttaaltaan alumiinia, ainoastaan ovien pellit on mustaa rautaa (4 kpl, jotka meneekin sitten vaihtoon...). Oliskos ensimmäisiä alumiinikylkisiä Carruslaisia? Käyttöönotto on 09/90.
- haaveilija
- Rattiamiraali
- Viestit: 498
- Liittynyt: 31 Heinä 2008 16:39
- Truck: Scania L94 Lahti 520
- Location: Oulu
- Member id: 144
- Paikkakunta: Oulu
Re: Scania 113 / Carrus 701
Voipi olla rosteriakin, pääasia että on kirkasta ja ruosteetonta
Re: Scania 113 / Carrus 701
Tuo nimimerkkisi johtaa hieman harhaan. Taitaa palstalla moni muu vain haaveilla kun toiset jo toteuttaa.
Onko tarkoitus päästä "jouluksi kotiin"?
Onko tarkoitus päästä "jouluksi kotiin"?
- haaveilija
- Rattiamiraali
- Viestit: 498
- Liittynyt: 31 Heinä 2008 16:39
- Truck: Scania L94 Lahti 520
- Location: Oulu
- Member id: 144
- Paikkakunta: Oulu
Re: Scania 113 / Carrus 701
Pitäiskin saada se vaihdettua kun ei enään haaveilla vaan toteutetaan
Kyllä se jouluksi on valmis, ennemminkin itse asiassa yritetään saada.
Kyllä se jouluksi on valmis, ennemminkin itse asiassa yritetään saada.
- haaveilija
- Rattiamiraali
- Viestit: 498
- Liittynyt: 31 Heinä 2008 16:39
- Truck: Scania L94 Lahti 520
- Location: Oulu
- Member id: 144
- Paikkakunta: Oulu
Re: Scania 113 / Carrus 701
Niinhän tässä kävi että tämä projekti ei maalausta lukuunottamatta koskaan alkanut, palkanmaksaja on sitä mieltä että minusta on firmalle enemmän hyötyä Kiinassa joten lähdemme siis sinne
Eli 701:n olisi nyt myynnissä maalattuna valkoiseksi ja puunattuna. Tosi ostajalle nopealla kaupalla asevelihintaan.
Eli 701:n olisi nyt myynnissä maalattuna valkoiseksi ja puunattuna. Tosi ostajalle nopealla kaupalla asevelihintaan.
- haaveilija
- Rattiamiraali
- Viestit: 498
- Liittynyt: 31 Heinä 2008 16:39
- Truck: Scania L94 Lahti 520
- Location: Oulu
- Member id: 144
- Paikkakunta: Oulu
Re: Scania 113 / Carrus 701
Hengissä ollaan!
Eihän sitä maitovalasta raskinut myydä vaan seisoi (ruostumassa) talven ja odottaa isäntää kotiin että pääsee rakentamaan. Täytyy sanoa kun reilu puolivuotta on koskematta mihinkään työkaluihin niin polte päästä rakentamaan on aivan valtava! Isäntä kun laskeutuu Oulun kansainväliselle lentokentälle 22.6. alkaa rakentaminen ja Isoon-Mieheen kurvataan oli valmis tai ei
Tältä se näyttää nyt maalattuna:
Eihän sitä maitovalasta raskinut myydä vaan seisoi (ruostumassa) talven ja odottaa isäntää kotiin että pääsee rakentamaan. Täytyy sanoa kun reilu puolivuotta on koskematta mihinkään työkaluihin niin polte päästä rakentamaan on aivan valtava! Isäntä kun laskeutuu Oulun kansainväliselle lentokentälle 22.6. alkaa rakentaminen ja Isoon-Mieheen kurvataan oli valmis tai ei
Tältä se näyttää nyt maalattuna:
- Liitteet
-
- 28102010004.jpg (132.88 KiB) Katsottu 20161 kertaa
- haaveilija
- Rattiamiraali
- Viestit: 498
- Liittynyt: 31 Heinä 2008 16:39
- Truck: Scania L94 Lahti 520
- Location: Oulu
- Member id: 144
- Paikkakunta: Oulu
Re: Scania 113 / Carrus 701
Nyt on kohta 2 viikkoa rakentelua töiden ohessa takana ja näyttää siltä että neitsytmatkalle lähdetään torstaina kohti karstulaa
Valmista ei vielä ole mutta ei anneta sen haitata...
Ja tämän ajattelin pistää perään roikkumaan, jospa siihen löytyisi kylpijöitä
Valmista ei vielä ole mutta ei anneta sen haitata...
Ja tämän ajattelin pistää perään roikkumaan, jospa siihen löytyisi kylpijöitä
- SisuPussi
- Rattiamiraali
- Viestit: 373
- Liittynyt: 15 Elo 2005 10:22
- Truck: Sisu BK-84/Kiitokori
- Location: Tervakoski
- Member id: 039
- Viesti:
Re: Scania 113 / Carrus 701
Komeata jälkeä!
Yksin et saa pajussa kylpeä, se on varmaa. Tuo vetää varmasti porukkaa kuin hunaja mehiläisiä.
Yksin et saa pajussa kylpeä, se on varmaa. Tuo vetää varmasti porukkaa kuin hunaja mehiläisiä.
"SisuPussi" Vm.1973
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
Kori:Kiitokori S-66
Alusta: Sisu BK-84/CVT 5000
Moottori/vaihteisto: Volvo THD102KF + ZF 5HP500. Ex Leyland 0.410, 6.54 litraa.
- haaveilija
- Rattiamiraali
- Viestit: 498
- Liittynyt: 31 Heinä 2008 16:39
- Truck: Scania L94 Lahti 520
- Location: Oulu
- Member id: 144
- Paikkakunta: Oulu
Re: Scania 113 / Carrus 701
Kirjoitellaanpas hiemen tarkempaa tarinaa mitä lyhyen kesävisiitin aikana sai tehtyä.
Homma lähti käyntiin perinteisellä penkkien poistolla, tällä kertaa auto oli perussiistissä kunnossa joten perinpohjaiselle pintojen uusimiselle ei ole tarvetta. Myöskin edellisestä autosta viisastuneena koen että työ ei ole vaivansa väärtti. Eli katto, seinä ja lattimateriaalit jäivät alkuperäiseksi. Perusteellinen pesu ja se riittää tällä erää
Peräpäähän asensin Jyskin moottorisängyn joka sopii pienellä korotuksella suoraan perän "patin" päälle. Sänky on aika leveä (2x90) joten reunoille jäi pieni tila mutta ei siellä ihan kunnolla kävelemään mahdu. Periaatteesa pääsee kuitenkin sivusta pois sängystä. Tämän etupuolelle tulee kerrossängyt mutta koska väliseinien tekoon en vielä ehtinyt, ne jää odottamaan ensi kesää. Tarkoitus olisi myös pistää ikkunoita umpeen kerrossänkyjen takaa pienen eristeen kera mutta sekin jää vielä odottamaan ensi kesää.
Keitiö saatiin valmiiksi, tällä kertaa keittiön syvennystä ei tehty vaan reuna linjattiin käytävän kanssa samaan linjaan. Tämä siitä syystä että keittiö tuli WC:n päälle ja näin se saatiin piiloon keittiön rungon sisään. Taakse jäi aika reilusti tilaa mutta toisaalta sinne on nyt hyvä tehdä vesisysteemien putkitukset ja ei tarvitse vetää niitä kaapin sisällä.
Keulaosa jäi alkuperäiseksi, pääosin siitä syystä että aika paljon matkustajat tykkää katselle eteenpäin ja ikkunasta ylös. Nyt siellä on neljä paikkaa ihan siihen tarkoitukseen. Oleskelutilan laajentamiseksi keulaan pistettiin myös 3h nahkasohva, tarkoitus on verhoilla auton penkit myöhemmin myös mustalla nahalla.
Tekniikkapuolella ei tehty paljoakaan, ainoastaan maasähköt, invertteri ja akun lataus tehtiin. Jatkossa tulee vielä hupiakut, lämpöpumput, vesisysteemit, yms.
Ja vielä kun lisätään uudet verhot ja käytävämatot niin alkaa näyttämään jo ihan hyvältä
Valaistukseen hankin Kiinasta LED valoja, jos joku on kiinnostunut niistä niin pistää YV:tä niin voin hankkia samalla. Toimitus menee kuitenkin vuoden päähän mutta eihän tässä kiire ole mihinkään
Homma lähti käyntiin perinteisellä penkkien poistolla, tällä kertaa auto oli perussiistissä kunnossa joten perinpohjaiselle pintojen uusimiselle ei ole tarvetta. Myöskin edellisestä autosta viisastuneena koen että työ ei ole vaivansa väärtti. Eli katto, seinä ja lattimateriaalit jäivät alkuperäiseksi. Perusteellinen pesu ja se riittää tällä erää
Peräpäähän asensin Jyskin moottorisängyn joka sopii pienellä korotuksella suoraan perän "patin" päälle. Sänky on aika leveä (2x90) joten reunoille jäi pieni tila mutta ei siellä ihan kunnolla kävelemään mahdu. Periaatteesa pääsee kuitenkin sivusta pois sängystä. Tämän etupuolelle tulee kerrossängyt mutta koska väliseinien tekoon en vielä ehtinyt, ne jää odottamaan ensi kesää. Tarkoitus olisi myös pistää ikkunoita umpeen kerrossänkyjen takaa pienen eristeen kera mutta sekin jää vielä odottamaan ensi kesää.
Keitiö saatiin valmiiksi, tällä kertaa keittiön syvennystä ei tehty vaan reuna linjattiin käytävän kanssa samaan linjaan. Tämä siitä syystä että keittiö tuli WC:n päälle ja näin se saatiin piiloon keittiön rungon sisään. Taakse jäi aika reilusti tilaa mutta toisaalta sinne on nyt hyvä tehdä vesisysteemien putkitukset ja ei tarvitse vetää niitä kaapin sisällä.
Keulaosa jäi alkuperäiseksi, pääosin siitä syystä että aika paljon matkustajat tykkää katselle eteenpäin ja ikkunasta ylös. Nyt siellä on neljä paikkaa ihan siihen tarkoitukseen. Oleskelutilan laajentamiseksi keulaan pistettiin myös 3h nahkasohva, tarkoitus on verhoilla auton penkit myöhemmin myös mustalla nahalla.
Tekniikkapuolella ei tehty paljoakaan, ainoastaan maasähköt, invertteri ja akun lataus tehtiin. Jatkossa tulee vielä hupiakut, lämpöpumput, vesisysteemit, yms.
Ja vielä kun lisätään uudet verhot ja käytävämatot niin alkaa näyttämään jo ihan hyvältä
Valaistukseen hankin Kiinasta LED valoja, jos joku on kiinnostunut niistä niin pistää YV:tä niin voin hankkia samalla. Toimitus menee kuitenkin vuoden päähän mutta eihän tässä kiire ole mihinkään
- Liitteet
-
- 15072011104_.jpg (116.79 KiB) Katsottu 19735 kertaa
-
- 15072011101_.jpg (106.63 KiB) Katsottu 19735 kertaa
-
- 15072011100_.jpg (101.63 KiB) Katsottu 19735 kertaa
- haaveilija
- Rattiamiraali
- Viestit: 498
- Liittynyt: 31 Heinä 2008 16:39
- Truck: Scania L94 Lahti 520
- Location: Oulu
- Member id: 144
- Paikkakunta: Oulu
Re: Scania 113 / Carrus 701
Kanikka sai uudet peilit Kyllä nyt kelpaa!!!
- Liitteet
-
- WP_20130822_007_pieni.jpg (95.14 KiB) Katsottu 20575 kertaa
- kulkuri
- Kansleri
- Viestit: 1280
- Liittynyt: 06 Maalis 2011 02:46
- Location: etelästä lähtenyt ...matkalla pohjoiseen
Re: Scania 113 / Carrus 701
Hieno
Noi vuoden 2011 kuvat ei näy ?
Aikaisemmat kyllä !
Mikä toi matala viimeinen ovi on perässä ?
Onko sisältä jo valmis ?
Noi vuoden 2011 kuvat ei näy ?
Aikaisemmat kyllä !
Mikä toi matala viimeinen ovi on perässä ?
Onko sisältä jo valmis ?
- Matkamese
- Ajoneuvos
- Viestit: 799
- Liittynyt: 19 Marras 2006 23:15
- Truck: Haaveissa taas
- Location: Kuusankoski
- Member id: 065
Re: Scania 113 / Carrus 701
Tämän kyseisen yksilön historiasta löytyy tietoa kirjasesta Ensimmäisellä Reitillä - linja-auto 100 vuotta Suomessa.
Kirjan mukaan tätä korimallia rekisteröitiin uutena Suomessa vain 2 yksilöä
Tämä JMK-80 ja VL-60 (Vainion Liikenne).
Vuonna 2005 JMK-80 oli laitilalaisen Eero Perheen omistuksessa.
Harvinainen korimalli kyseessä.
Korjaus: kyseessä sama auto joka alunperin oli Vainion Liikenteellä ja sen jälkeen Eero Perheen ajossa rekisterinumerolla JMK-80.
Kuten Jomi asiantuntevasti oikaisi
Kun tarkemmin luin tuota 100-vuotisjulkaisua niin asia kyllä oli siinäkin sanottu samalla tavalla, itse vaan sekoilin. Mutta auto on hieno
Kirjan mukaan tätä korimallia rekisteröitiin uutena Suomessa vain 2 yksilöä
Tämä JMK-80 ja VL-60 (Vainion Liikenne).
Vuonna 2005 JMK-80 oli laitilalaisen Eero Perheen omistuksessa.
Harvinainen korimalli kyseessä.
Korjaus: kyseessä sama auto joka alunperin oli Vainion Liikenteellä ja sen jälkeen Eero Perheen ajossa rekisterinumerolla JMK-80.
Kuten Jomi asiantuntevasti oikaisi
Kun tarkemmin luin tuota 100-vuotisjulkaisua niin asia kyllä oli siinäkin sanottu samalla tavalla, itse vaan sekoilin. Mutta auto on hieno
Viimeksi muokannut Matkamese, 24 Elo 2013 19:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nippanappa niukinnaukin.....rima heiluu, muttei putoakaan.
- jomi609
- Tosi harrastaja
- Viestit: 177
- Liittynyt: 16 Maalis 2005 10:27
- Truck: MB 609 kasten
- Location: Salo
- Member id: 024
Re: Scania 113 / Carrus 701
Kyl tää on sama auto , rekisterinumerosta huolimatta . Yhtiö täytti 60 vuotta silloin ,pitihän sitä juhlistaa .
- haaveilija
- Rattiamiraali
- Viestit: 498
- Liittynyt: 31 Heinä 2008 16:39
- Truck: Scania L94 Lahti 520
- Location: Oulu
- Member id: 144
- Paikkakunta: Oulu
Re: Scania 113 / Carrus 701
Kyllä, tämä on juurikin Vainion VL-60 päivitettynä uudella rekisterinumerolla. Toista ei ole vielä vastaan tullut
Nämähän on viimeisiä hulluuksia joita on rakennettu ennen 90-luvun lamaa. Paljon uudempia kuin -91 ei taida olla olemassa, sen jälkeen siirryttiin tekemään vain "normaaleja" autoja.
Sisältä alkaa olla valmista;
Tainnu vanhat kuvat kadota kun tätä foorumia siirreltiin uuteen paikkaan. Viimeinen ovi menee rahtitilaan, käytännössä siitä saa vararenkaan ulos - juuri muuta käyttöä sille ei ole.kulkuri kirjoitti:Hieno
Noi vuoden 2011 kuvat ei näy ?
Aikaisemmat kyllä !
Mikä toi matala viimeinen ovi on perässä ?
Onko sisältä jo valmis ?
Nämähän on viimeisiä hulluuksia joita on rakennettu ennen 90-luvun lamaa. Paljon uudempia kuin -91 ei taida olla olemassa, sen jälkeen siirryttiin tekemään vain "normaaleja" autoja.
Sisältä alkaa olla valmista;