Jos nyt vaikka kirjottais tännekin jotain.
Bussinlaitto on ollu aika jäissä nyt vähän aikaa, kun on ollu kaikkee pientä vastoinkäymistä ja kaikkee..
Mutta tänään otin etupyörät irti ja huomenna vien ne rengaskauppaan jossa laitetaan käypästä kumia vanteille.

Takarenkaat sitte ehkä perjantaina tai joskus.
Olipas kiva ylläri, kun kaivoin hienon momentinkertojan esille, että nyt aukee mutterit helposti. Ei ollukaan sopivaa hylsyä siinä salkussa. Oli kaks liian pientä hylsyä

.
Aukes kuitenki mutterit auton omilla työkaluilla melko helposti.
Oon katellu, ku oikeessa etupyörässä oli yks mutteri semmonen pitkä ja umpinainen. Selvishän syy. Pinnapultti poikki ja sen verran näky kierrettä, että mutteri just pysy kiinni.
No nythän sitte herääkin kysymys: onko millanen savotta vaihtaa toi pinnapultti? Lähinnä, että saako sitä irti muutenku polttamalla ja poraamalla vai voisko lähteä suosiolla irti.
Näkyshän siellä olevan vähän muutaki pientä, mutta niistä myöhemmin.
Nyt tutimaan että jaksaa taas herätä ennen kahta.