
Golden Eagle "Osku"
Re: Golden Eagle "Osku"
Eikös se ole silloin helppoa rakentamista kun ei tarvii passia voi kaiken tehdä silmämääräisesti 

-
- Ajoneuvos
- Viestit: 993
- Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
- Location: Uusimaa
Re: Golden Eagle "Osku"
Ei liity nyt kunnolla mihinkään, mut edelliseen bussiin suunnittelin tommosta pöytää. Mittanauhan kanssa vähän mittailin ja rälläkällä pätkin palkkia ja hitsailin jalat sit jotenkin kasaan. Maalia ei ollu, ni lainasin duunista vähän punasta vanteiden maalaamiseen tarkoitettua Miranolia. No se ei kuivunu, joten viikonlopun reissulle pakkasin makuupussin ja aurinkotuolin lisäks mainitun pöydän osina. Levyn otin roskalavalta, ja porasin siihen kivat reiät 65mm poralla. Siihen ei sit mahtunutkaan tölkki.
Aamulla heräsin, ja hämmästelin et pöytä on kasattu. Mitat olivat just eikä melkein, vaikken ollu sovitellutkaan niitä osia kiireessä. Pöytä oli yhtä suorassa ku lattiakin siinä kohdassa. Varovaisesti sit kyselin kavereilta et ketä tarvii kiittää, ku pöydän jalat oli pultattu kiinni ja levykin ruuvattu aloilleen. Itseäni, kuulemma. Harmikseni en nyt osaa antaa ensimmäistäkään hyvää vinkkiä miten tommosen homman saa helposti tehtyä. Onneks se pöytä on nyt siellä jo valmiina ni ei tarttekaan.
Aamulla heräsin, ja hämmästelin et pöytä on kasattu. Mitat olivat just eikä melkein, vaikken ollu sovitellutkaan niitä osia kiireessä. Pöytä oli yhtä suorassa ku lattiakin siinä kohdassa. Varovaisesti sit kyselin kavereilta et ketä tarvii kiittää, ku pöydän jalat oli pultattu kiinni ja levykin ruuvattu aloilleen. Itseäni, kuulemma. Harmikseni en nyt osaa antaa ensimmäistäkään hyvää vinkkiä miten tommosen homman saa helposti tehtyä. Onneks se pöytä on nyt siellä jo valmiina ni ei tarttekaan.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3659
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Golden Eagle "Osku"
Minä tein ensin kakkoskakkosista protojalat. Kaluputkesta sitten lopulliset, kun aikansa oli katsellut. Linjat katselin penkkien pintojen mukaan. Ei tuo Röllin tasalattiakaan ole suora.
Kyllä vatupassia voi käyttää. Pitää vain laittaa kupla yhtä kenoon kuin verrokkilinjassa.
Kyllä vatupassia voi käyttää. Pitää vain laittaa kupla yhtä kenoon kuin verrokkilinjassa.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Rantarosvo
- Kansleri
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 30 Heinä 2011 21:05
- Truck: Haaveena vasta
- Location: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Golden Eagle "Osku"
Mie hyödyntäsin laserpassia. Sille määrittelis jonkun kohdan joka on "suorassa" ja sit passilla voi kattella vaaka ja pystylinjat verrattuna tähän verrokkilinjaan. Jos ei muuten, niin ompahan kaik pinnat samanverran vinossa.
Rosmo
- Bussiton
- Vapaaherra
- Viestit: 2400
- Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
- Location: Jokela
- Member id: 015
- Paikkakunta: Jokela
Re: Golden Eagle "Osku"
Lattiaan nousee taaksepäin mennessä ja laskee ikkunaseinältä käytävälle eli ei ole suora oikein mihinkään päin
mä laitoin laudan ikkunan alareunassa toiseen eli poikittain ja se oli "vaatrauspiste" sai edes pikkasen linjaan 


Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3659
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Golden Eagle "Osku"
Joo noita ikkunalinjoja tuli kyllä tähysteltyä, kun pöydänjalkoja nakersi.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Re: Golden Eagle "Osku"
Parkkiruutu vatupassiin, jousitus alas ja sitten mööpeli vatupassilla suoraan. Pöytä olisi keskimäärin eniten suorassa?
- vko516
- Rattiamiraali
- Viestit: 308
- Liittynyt: 10 Marras 2008 00:20
- Truck: B10M Carrus
- Location: Manse
Re: Golden Eagle "Osku"
Toimiiko tuo täysin automaattiisesti siirryttäessä akuista maasähköön(ja päinvastoin) vai pitääkö manuaalisesti käännellä katkasijasta tai vaihtaa töpseliä?Zuikkis kirjoitti:
Ja jos, niin kääntyykö myös lataus tällöin automaattisesti akkujen suuntaan?
- Zuikkis
- Ajoneuvos
- Viestit: 922
- Liittynyt: 24 Elo 2015 17:45
- Truck: K113 Golden Eagle
- Location: Hollola
- Member id: 315
- Viesti:
Re: Golden Eagle "Osku"
No siis, ei tarvitse teoriassa käännellä mitään, ja kyllä sitä varovasti kokeilinkin ja ihan hyvin toimi lennossa vaihto.vko516 kirjoitti:
Toimiiko tuo täysin automaattiisesti siirryttäessä akuista maasähköön(ja päinvastoin) vai pitääkö manuaalisesti käännellä katkasijasta tai vaihtaa töpseliä?
Ja jos, niin kääntyykö myös lataus tällöin automaattisesti akkujen suuntaan?
MUTTA siinä tuli valtavan iso tarra mukana mikä olisi ilmeisesti tarkoitus liittää invertterin läheisyyteen, siinä ohjeistetaan että pitäisi aina käyttää OFF-asennossa sillä hetkellä kun kytkee tai irrottaa maasähkön, että ei tulisi mitään jännitepiikkiä mikä rikkoo laitteet ja/tai invertterin.. Varmaanhan siinä on joku suunnitteluvirhe taustalla mitä sitten paikkaavat tuommoisella ylimääräisellä ohjeistuksella, tai jotain.
Ajattelin vähän tilanteen mukaan tuota ohjetta noudattaa, jos ei ole mitään elintärkeää sähkölaitetta käynnissä niin eipä se mitään meinaa vaikka pari sekuntia käy sähköt alhaalla.. Mutta eihän tuosta absoluuttisen tarkka voi ollakaan, voihan sitä vaikka sähkökatko tulla kun ollaan maasähköissä kiinni.
- Zuikkis
- Ajoneuvos
- Viestit: 922
- Liittynyt: 24 Elo 2015 17:45
- Truck: K113 Golden Eagle
- Location: Hollola
- Member id: 315
- Viesti:
Re: Golden Eagle "Osku"
Viikonloppuna olisi tarkoitus ajella yhtä keittiötä hakemaan, niin ajattelin tässä kohtaa investoida Bilteman peruutuskameraan kun ei tiedä mihin ahtauksiin sitä joutuukaan sulloutumaan vieraassa paikassa.
Mallailin kameraa aluksi jonnekin korkeammalle, mutta todella tökerön näköinen tuo Bilteman kamera sileässä takaseinässä.
Pakko tuohon rekisterikilven upotukseen laitella. Siirsin kilpeä ja toista kilpivaloa hiukan oikealle, niin mahtui kamera tuohon viereen. Kamera ei ole keskellä, mutta haitanneeko tuo kauhiasti..

Näytölle löytyi ihan kiva paikka tuosta mittariston alanurkasta. Yksi poraruuvi oikeassa kohdassa, niin se vakio teline pysyy siinä todella jämäkästi. Ja tuo on juuri sopivassa kulmassa että kuskin paikalta näkyy hyvin. Ei tarvi sen imukuppitelineen kanssa pelleillä, varsinkin kun tahtoo tuulilasissa kiinni olevat "navigaattorit" olla melkoisia varkaiden houkuttimia.. Sähkötkin vedin kiinteästi, dvd-soittimen kaapissa oli ihan sokeripala missä 24V tarjolla.

Mallailin kameraa aluksi jonnekin korkeammalle, mutta todella tökerön näköinen tuo Bilteman kamera sileässä takaseinässä.


Näytölle löytyi ihan kiva paikka tuosta mittariston alanurkasta. Yksi poraruuvi oikeassa kohdassa, niin se vakio teline pysyy siinä todella jämäkästi. Ja tuo on juuri sopivassa kulmassa että kuskin paikalta näkyy hyvin. Ei tarvi sen imukuppitelineen kanssa pelleillä, varsinkin kun tahtoo tuulilasissa kiinni olevat "navigaattorit" olla melkoisia varkaiden houkuttimia.. Sähkötkin vedin kiinteästi, dvd-soittimen kaapissa oli ihan sokeripala missä 24V tarjolla.

- vko516
- Rattiamiraali
- Viestit: 308
- Liittynyt: 10 Marras 2008 00:20
- Truck: B10M Carrus
- Location: Manse
Re: Golden Eagle "Osku"
Eli siis kaapeleita ei tarvi irrotella ohjeenkaan mukaan vaihtaessa sähköä, käyttää vaan virrat pois vaihdon aikana?Zuikkis kirjoitti: No siis, ei tarvitse teoriassa käännellä mitään, ja kyllä sitä varovasti kokeilinkin ja ihan hyvin toimi lennossa vaihto.
MUTTA siinä tuli valtavan iso tarra mukana mikä olisi ilmeisesti tarkoitus liittää invertterin läheisyyteen, siinä ohjeistetaan että pitäisi aina käyttää OFF-asennossa sillä hetkellä kun kytkee tai irrottaa maasähkön, että ei tulisi mitään jännitepiikkiä mikä rikkoo laitteet ja/tai invertterin.. Varmaanhan siinä on joku suunnitteluvirhe taustalla mitä sitten paikkaavat tuommoisella ylimääräisellä ohjeistuksella, tai jotain.
Tarvii varmaan moinen kone kans tilata.
- Zuikkis
- Ajoneuvos
- Viestit: 922
- Liittynyt: 24 Elo 2015 17:45
- Truck: K113 Golden Eagle
- Location: Hollola
- Member id: 315
- Viesti:
Re: Golden Eagle "Osku"
Näin juuri, piuhat saa kyllä olla kiinni, katkaisija vaan offille siksi aikaa kun maasähkö kytketään tai irroitetaan. Sekä sisään- että ulostulo on vaihtoehtoisesti joko "töpselillä" tai sitten ihan sokeripalalla kiinteä asennus.. Kyllähän siihen käytännössä on syytä vikavirtasuoja laitella varmasti invertterin ja maasähkön väliin, niin voi vaikka tuon kiinteämmän asennuksen tehdäkin.vko516 kirjoitti:Eli siis kaapeleita ei tarvi irrotella ohjeenkaan mukaan vaihtaessa sähköä, käyttää vaan virrat pois vaihdon aikana?Zuikkis kirjoitti: No siis, ei tarvitse teoriassa käännellä mitään, ja kyllä sitä varovasti kokeilinkin ja ihan hyvin toimi lennossa vaihto.
MUTTA siinä tuli valtavan iso tarra mukana mikä olisi ilmeisesti tarkoitus liittää invertterin läheisyyteen, siinä ohjeistetaan että pitäisi aina käyttää OFF-asennossa sillä hetkellä kun kytkee tai irrottaa maasähkön, että ei tulisi mitään jännitepiikkiä mikä rikkoo laitteet ja/tai invertterin.. Varmaanhan siinä on joku suunnitteluvirhe taustalla mitä sitten paikkaavat tuommoisella ylimääräisellä ohjeistuksella, tai jotain.
Tarvii varmaan moinen kone kans tilata.
Toi on mulla ollut nyt "ylläpitolaturina" bussin akkuja lataamassa, ei ole vielä kiinteästi asennettu. Hyvin akkujännite pysyy stabilina 27.0V vaikka olisi mitä laitteita käynnissä, eli kaikki virta tulee laturilta eikä akuista. Tuossa on vielä energiamittari mikä näyttää tehokulutukset ja laskee käytetyn sähkön hinnankin..
http://www.ebay.co.uk/itm/121555561973
Tuossa linkki mistä tilasin. Tosiaan 6kW/24kW malli tuli eikä tuo 5kW/15kW mikä ilmoituksessa lukee.. Tai sitten vaan mehevämpi tarra printattu samaan laitteeseen.

- Iski
- Kansleri
- Viestit: 1261
- Liittynyt: 01 Elo 2012 11:33
- Truck: Carrus 502 B10M
- Location: Nurmijärvi Rajamäki
- Member id: 149
Re: Golden Eagle "Osku"
Kyllähän vertin pitää sellainen olla ettei virta katkea ollenkaan missään tilanteessa turhaan, rasittaa jääkaappia ym. Esim. IsoMies edellinen syystapaaminen oli useita sähkökatkoja, mites kun jollain tuli pimeys ja ei meilä huomattu kun vaihtoi akkuvirralle ja taas tolppasähkölle kun oli virtaa saatavissa.
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
- Zuikkis
- Ajoneuvos
- Viestit: 922
- Liittynyt: 24 Elo 2015 17:45
- Truck: K113 Golden Eagle
- Location: Hollola
- Member id: 315
- Viesti:
Re: Golden Eagle "Osku"
Niin, kyllä tuo noissa tilanteissa tuolleen "katkotta" toimisikin kun ei kukaan ole kääntämässä katkaisijaa offille..Iski kirjoitti:Kyllähän vertin pitää sellainen olla ettei virta katkea ollenkaan missään tilanteessa turhaan, rasittaa jääkaappia ym. Esim. IsoMies edellinen syystapaaminen oli useita sähkökatkoja, mites kun jollain tuli pimeys ja ei meilä huomattu kun vaihtoi akkuvirralle ja taas tolppasähkölle kun oli virtaa saatavissa.

- Lahti32
- Vapaaherra
- Viestit: 4287
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
- Truck: Jäämeri Express
- Location: Lumijoki
Re: Golden Eagle "Osku"
Onhan tuossa automaattivaihdossa sellainenkin puoli että jos tulee yöllä sähkökatko maasähköön ja sattuu lämpöpumppu lämmittämään niin sehän on aamulla akku tyhjä. Siinä mielessä erillinen invertteri ja laturi on parempi idea. Samalla voidaan ryhmitellä kulutus niin että tolpasta otetaan lataus ja peruskulutus 16A asti ja invertterin läpi mikro, kahvinkeitin ym hetkelliset isot kuluttajat. Tällä lailla sulakkeet kestää ja on jopa 7kw käytössä vaikka roikka olisi kiinni 16A tolpassa. Toki tuon ryhmittelyn voi automaattivaihtajaankin tehdä ja kannattaakin tehdä.
Tulevaisuus on sähköinen
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3659
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Golden Eagle "Osku"
Nappaa kärkitiedon vertin LEDiltä erotusreleelle ja savun hälvettyä tekee sen oikein
Ilppi putoaa pois ja makuupussin wetoketjua enemmän kiinni. Aamulla lähtee Kanikka käyntiin ja voi siirtyä kylille ostamaan aggrekaattia.
Samalla kärkitiedolla saa sitten sen genunkin tulille. Siihen tarvitsee jo muutaman aikareleen startille ja solenoidin ryypylle. Vielä on jaksanut kävellä sivuluukulle käynnistämään aggren.

Samalla kärkitiedolla saa sitten sen genunkin tulille. Siihen tarvitsee jo muutaman aikareleen startille ja solenoidin ryypylle. Vielä on jaksanut kävellä sivuluukulle käynnistämään aggren.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Zuikkis
- Ajoneuvos
- Viestit: 922
- Liittynyt: 24 Elo 2015 17:45
- Truck: K113 Golden Eagle
- Location: Hollola
- Member id: 315
- Viesti:
Re: Golden Eagle "Osku"
Niin no helppohan se ilppi on kytkeä suoraan maasähkön puolelle, ettei ole invertterin perässä..
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3659
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Golden Eagle "Osku"
Tuossa laturivertissä on rajoitintoiminto. kestää 10A nalli vaikka olisi ylikuormaa toisiopuolella. Ilpin, astiapesukoneen ja latauksen, kun laittaa samaan maaroikkaan napsahtaa tolpan nalli.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Re: Golden Eagle "Osku"
Mulla on ainakin tarkoitus käyttää ilppiä jäähdytyskoneena ajon aikana. Ei tuon automatisoiminen kuitenkaan mikään ongelma ole, lähinnä vaan pitää tajuta tehdä.Zuikkis kirjoitti:Niin no helppohan se ilppi on kytkeä suoraan maasähkön puolelle, ettei ole invertterin perässä..
- Zuikkis
- Ajoneuvos
- Viestit: 922
- Liittynyt: 24 Elo 2015 17:45
- Truck: K113 Golden Eagle
- Location: Hollola
- Member id: 315
- Viesti:
Re: Golden Eagle "Osku"
Hihih, taas pitkästä aikaa oltiin Oskulla ajelemassa. Hirmu hauska on ajella, hymy korvissa.
Pikkulapset oli tien varressa vilkuttamassa monessa kohtaa, eikö ne ole ennen linja-autoja nähny Lahessa? 
Käytiin hakemassa keittiö Oskuun! 50e:llä kaikki mitä kuvassa näkyy, kun itse purki pois! Jääkaappi, hella, liesituuletin, tiskikone, tiskipöytä Oraksen hanalla, ja kaappeja tietty..

3-vaihe hellaa nyt ei tietenkään voi bussiin laittaa, mutta muut vehkeet varmaan kyllä. Täytyy nyt mittailla vähän tarkemmin vielä.
On muuten melkoisen näppärä bussi tuolleen "muuttoautona"! Koko kyljen pituudelta luukut auki niin useampi ihminen saa mättää tavaraa sisään samaan aikaan, ja ruuman lattia niin matalalla että nokkakärryltä saa tipautettua jääkaapit ja hellat suoraan sisään..
Matkan aikana alkoi nopeusmittarissa joku punainen ledi vilkuttelemaan. Ajopiirturi varmaan yrittää kertoa että haluaisi uutta kiekkoa tai jotain?
Saisiko tuota jotenkin mykistettyä. Jää vielä vilkkumaan tonne vaikka auto sammuksissa ja päävirta pois.. Ompahan hieno varashälytin "simulaattori" toisaalta. 

Takaa kuuluu joku säännöllinen kviik-kviik-kviik-kviik, nopeuden mukaan muuttuu. Siellähän nyt puuttuu lattiat kokonaan eli on maahan asti reikiä parissa kohdassa, tulee telin äänet normaalia selkeämmin läpi. Mutta olisiko kuitenkin syytä selvitellä tuota tarkemmin, onko joku pyöränlaakeri menossa vai mikät tuon voisi pitää? Ei kovin voimakas tai "pelottava" ääni ollut, mutta selvästi kuului kuskin paikalle asti.
Yksi kyytiläinen kävi noista lattiareijistä kurkkimassa ajon aikana ja sanoi että pyöristä se ääni kuuluu. Etenkin mutkissa koko teli löllyää senttitolkulla eessuntaassun sivusuunnassakin, lienee tämäkin normaalia kuitenkin? Pussit antaa varmaan periksi kun teli tietysti kanittaa kääntäessä..


Käytiin hakemassa keittiö Oskuun! 50e:llä kaikki mitä kuvassa näkyy, kun itse purki pois! Jääkaappi, hella, liesituuletin, tiskikone, tiskipöytä Oraksen hanalla, ja kaappeja tietty..

3-vaihe hellaa nyt ei tietenkään voi bussiin laittaa, mutta muut vehkeet varmaan kyllä. Täytyy nyt mittailla vähän tarkemmin vielä.
On muuten melkoisen näppärä bussi tuolleen "muuttoautona"! Koko kyljen pituudelta luukut auki niin useampi ihminen saa mättää tavaraa sisään samaan aikaan, ja ruuman lattia niin matalalla että nokkakärryltä saa tipautettua jääkaapit ja hellat suoraan sisään..
Matkan aikana alkoi nopeusmittarissa joku punainen ledi vilkuttelemaan. Ajopiirturi varmaan yrittää kertoa että haluaisi uutta kiekkoa tai jotain?



Takaa kuuluu joku säännöllinen kviik-kviik-kviik-kviik, nopeuden mukaan muuttuu. Siellähän nyt puuttuu lattiat kokonaan eli on maahan asti reikiä parissa kohdassa, tulee telin äänet normaalia selkeämmin läpi. Mutta olisiko kuitenkin syytä selvitellä tuota tarkemmin, onko joku pyöränlaakeri menossa vai mikät tuon voisi pitää? Ei kovin voimakas tai "pelottava" ääni ollut, mutta selvästi kuului kuskin paikalle asti.
Yksi kyytiläinen kävi noista lattiareijistä kurkkimassa ajon aikana ja sanoi että pyöristä se ääni kuuluu. Etenkin mutkissa koko teli löllyää senttitolkulla eessuntaassun sivusuunnassakin, lienee tämäkin normaalia kuitenkin? Pussit antaa varmaan periksi kun teli tietysti kanittaa kääntäessä..
-
- Ajoneuvos
- Viestit: 993
- Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
- Location: Uusimaa
Re: Golden Eagle "Osku"
Ollos huoleti kaikesta. Ledi kertoo piirturin haluavan kiekon. Ja jarru siellä vikisee, mut harvassapa on ikäisensä bussit (ainakaan Lahden seudulla) jotka eivät vähän vikisis. Korjaukseksi ehdotan lattian asentamista. Teli tekee mitä teli haluaa, on melkoiset voimat kääntäessä että sehän hajoaisi jollei jossain olisi sopivaa väljää.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
- Zuikkis
- Ajoneuvos
- Viestit: 922
- Liittynyt: 24 Elo 2015 17:45
- Truck: K113 Golden Eagle
- Location: Hollola
- Member id: 315
- Viesti:
Re: Golden Eagle "Osku"
Heh, kiitoksia vahvistuksesta.
Näin itsekin ajateltiin, että kovaa ajoa vaan.
Piirturikiekkojakin tuli läjä mukana, että ehkä se kiekon vaihtamalla sammuisi tuo valokin. Toisaalta aivan sama, laittaa vaikka teipin päälle niin ei kiusaa. Aina silmä vaan tuohon eksyi ajellessa, että mikä öljyvalo se siellä vilkkuu..

Piirturikiekkojakin tuli läjä mukana, että ehkä se kiekon vaihtamalla sammuisi tuo valokin. Toisaalta aivan sama, laittaa vaikka teipin päälle niin ei kiusaa. Aina silmä vaan tuohon eksyi ajellessa, että mikä öljyvalo se siellä vilkkuu..
-
- Ajoneuvos
- Viestit: 993
- Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
- Location: Uusimaa
Re: Golden Eagle "Osku"
Laita kiekko molempiin pesiin jollei ole.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Golden Eagle "Osku"
Se voi olla myös pölykapseli se kviikviik.
- Rantarosvo
- Kansleri
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 30 Heinä 2011 21:05
- Truck: Haaveena vasta
- Location: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Golden Eagle "Osku"
Kiekko vaan piirturiin ja sit ko meinaa kulua puhki, niin vaihtaa. Ite tosin liittäsin kiekot yhtenä osana reissupäiväkirjaan. Piirturin ko jättää ajon päätteeks auki, niin sinne muistaa laittaa uuden kiekon.
OT(oli toi äskönenkin, mut en myönnä)
Ainakin android vempeleisiin saa ihan näppäriä ajopäiväkirjoja playkaupasta. Voi valita ajon tarkotuksen ja niitä voi ite nysvätä lisää. Kilometrit tulee sateliitista suoraan, niin helppo täyttää kun ei käytännössä oo paljo täytettävää.
OT(oli toi äskönenkin, mut en myönnä)
Ainakin android vempeleisiin saa ihan näppäriä ajopäiväkirjoja playkaupasta. Voi valita ajon tarkotuksen ja niitä voi ite nysvätä lisää. Kilometrit tulee sateliitista suoraan, niin helppo täyttää kun ei käytännössä oo paljo täytettävää.
Rosmo