Phase7 kirjoitti:
Mites Matkamese renkaanvaihto tapahtuu, jos ei Setraa pysty nostamaan korista? Onks sulla olemassa mitä kirjallisuutta tohon sun S210HD:hen.
Moi, en ole ihan varma tuosta nostamisesta, kyllähän sen pystyy tekemään kun kerran renkaanvaihtovehkeet on mukana
Kirjat ei ole nyt käsillä, mutta tarkistan asian.
Kirjallisuutta löytyy, kerro mitä tarvit niin voin vaikka skannata jotakin...
Akut pääsi tyhjäksi kun oli seisonut kuukauden verran. Nyt ovat kiehumassa toista vuorokautta. Saa nähdä vieläkö herää eloon...
Niinhän ne tuppaa tyhjenemään...kävin itsekin eilen viimeksi ulkoiluttamassa omaa Setraa, oli vielä sen verran virtaa, että lähti tulille omin voimin
Eli parin viikon välein näillä keleillä ja sitten kunnon pakkasten alettua useamminkin pitää käydä tarkistelemassa akkuja...ellei ota kaapeleita irti akuista, ei pitäisi sitten purkaa virtoja.
Kouvolan seudulla pyörii S210H Savonlinjan väreissä paikallisliikenteessä ihan päivittäin. On saman ikäluokan vehje sekin.
ps. Pitäisköhän kaikkien eteläsuomen Hullujen hommata kimppa-halli, jossa pääsis bussin alle ilman perinteistä hengenvaaraa??? Mä olisin ainakin heti messissä...
Joo, oli itselläkin tiukka tilanne kun tunkilla nostin etuakseliston alta
Korin kulmista en uskalla nostaa, on sen verran hentoisen näköistä se profiiliputki
En ole saanut selville mikä tarkoitus niillä *tassuilla* on korin etu- ja takapäässä puskurin alla?
Tunkin nostopiste...vai olisko? No, pitää selvitellä tuo homma kun ehtii...
Nippanappa niukinnaukin.....rima heiluu, muttei putoakaan.