bulanssiprojekti

Kerro omasta projektistasi
yrtsi
Renkaiden potkija
Truck: vw transbulance

bulanssiprojekti

Viesti Kirjoittaja yrtsi »

juuri rekisteröidyin tänne ja mietin et olenkohan minä nyt mahtollisesti oikeessa paikassa? :D täs ny jonkun aikaa lueskeltu ja katteltu ja ny mä sen tein, ostin tuollaasen ambulance transsportterin tarkoituksena tehä siitä "fiksun" näköinen matkailuauto.
teipit, tarrat ja vilkut saatiin irroitettua mutta kyllä se aurinko on tehenyt tehtävänsä ja näyttää siltä että maali on ainut lääke.koitettiin myllyttää mutta ei saatu mitään piiloon, päinvastoin. :lol:
taakse on nyt laitettu/oli valmiiksi, ne pakolliset, liesi,hyllytilaa olikin jo valmiiksi :), 2 sänkyä,istuimet ja pöytä. konttorillakin näytettiin vihreää valoa
.KuvaKuva
laitan parempia kuvia ku saa kamerahan patterit :) nii näköö vähä mis mallis nykysin mennään. mutta lähtökohta on tuossa koko komeudessaan :)
Reddewil
Vapaaherra
Truck: Tukato & FM
Member id: 037

Re: bulanssiprojekti

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Taisin hyväksyä sun tunnukset tuossa illan kähmässä?
Komia peli, tuolla vihasella keulallakin vielä!
Mitä tuommoset lanssit maksaa ja mitä niillä on ajettu, jos saa kysyä? Ja ihanko teet asuttavan pelin, toki kyllähän tuonne pariskunta mahtuu komiasti jos ei saunoista ja suihkuista haaveile =)
Mikäs tuosta sitten tulee virallisesti, eli montako saa olla kyydissä?

Niin ja komiasti tervetuloa palstalle!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
yrtsi
Renkaiden potkija
Truck: vw transbulance

Re: bulanssiprojekti

Viesti Kirjoittaja yrtsi »

joo siis about puolen vuoden odottelun jälkeen tuli tommonen nettiautoon, huoltokirja (virheetön) kori (ei ruostetta), ajettu 260 000 ja väkevällä koneella, hintakin oli mielestäni kohdallaan 6000€ pintaan. sähköherkuilla,ilmastoinnit, eberit jnejne...
elikkäs joo kun tarkoitus olisi nyt näin kun kesä tuloo hitaasti mutta varmasti niin kalareissut voipi pian venähtää kun olis tuo sänkykin aika likellä. joo eli pikkuveroinen matkailuauto tästä nyt sitten tuli, näytti täyttävän kaikki kriteerit, otan kuvaa kun saan tosiaan ne patterit. takana on 2istumapaikkaa josta toisen saa kaadettua sängyksi, ja edessä on taasen 1+1, saa mielestäni olla enemmänkin penkkiä samalla verotuksella mutta ei ny tähän hätään malttanu ja se et tuloo nii ahtahan oloonen jo muutenkin ahtahasta takaosasta :D
joo ite tykkäsin tuosta korimallista,ja itte oon väriksi "suunnitellu" kiiltävä mustaa mutta eipä ny mitään vielä lukkoon ole laitettu.
Vastaa Viestiin