morjensta ihmettelin tässä kattokanava puhaltimien toimintaperiaatetta.luukuissa näkyi olevan äkkiseltään katsottuna paineilmasylinteri minkä pitäis avata luuku kun laittaa puhaltimen päälle vai oonko väärässä.onko kukaan perehtynyt kattokanavapuhaltimien sielunelämään paremmin
Mulla on molemmissa isoissa autoissa, Lahtelaisessa on erillinen nappi luukulle, sekä toinen puhaltimille, muistaakseni puhallinnappi avaa myös luukut.
Superstarissa on se vääntönuppi radion alla, eka asento avaa luukut, toinen ja kolmas on tuulettimien nopeus.
Lahtelaisessa venttiilit oven vieressä, samassa tilassa kun pissapoika, superissa katossa sähkökeskusen sisällä, samassa on ainakin luukkujen venttiili...
Eli kattoluukut toimii samasta linjasta kun ovi (ainakin lahtelainen)
Tilausajot luotettavasti ja nykyaikaisella kalustolla.