Lahden autokorin manuaali.

Avatar
Zippo
Rattiamiraali
Viestit: 359
Liittynyt: 09 Touko 2010 20:09
Truck: Scania K113 Falcon
Location: Kouvola

Lahden autokorin manuaali.

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Autoa siivotessa tuli vastaan manuaali minkä olin tyystin unohtanut. 80 luvun lopulta varmaan 100 sivua korin sähkökaavioita, paineilmakaavioita, vesikiertokaavioita ja lisälämmittimien ohjaimien käyttöohjeita. Onkohan tollain manuaali kuinka yleinen? Varmaan lisähinnasta saatu auton mukaan?
b12m
Rattiamiraali
Viestit: 455
Liittynyt: 02 Joulu 2008 00:46
Location: Tampere

Re: Lahden autokorin manuaali.

Viesti Kirjoittaja b12m »

Itse olen siinä uskossa, että korityön hintaan kuului tuo kaavioita, varaosaluetteloita yms. sisältävä mappi. Aikamoinen läjä dokumentaatiota tulee uusien autojen mukana nykäänkin, useampi kovakantinen kansio jokaista autoa kohti.
Pilotti
Ajoneuvos
Viestit: 597
Liittynyt: 16 Helmi 2005 01:43
Truck: Scania K112Superstar
Location: Vantaa

Re: Lahden autokorin manuaali.

Viesti Kirjoittaja Pilotti »

Joo, kyllä mullakin tuli mukana korin ohjekirja sähkökaavioineen, alustan ohjekirja. Samoin stereoiden, videoiden, monitorien, WC:n, kahvinkeittimen, ilmastoinnin, invertterin ja Webaston oppaat ainakin. Onni oli, että auto oli ollut vain yhdellä omistajalla niin oli opukset tallessa.
pali
Kokenut kuljettaja
Viestit: 79
Liittynyt: 12 Tammi 2015 11:50
Location: Jyväskylä

Re: Lahden autokorin manuaali.

Viesti Kirjoittaja pali »

sama täällä ...iso kansio joka piti sisällään kaikki piirrustukset.. invertteri ja lataus systeemin piirrustukset. ja plussana päälle kun on tehty jotain muutoksia huolloissa niin kaikki on piirretty uusiksi ja kirjattu ylös.. :shock: :lol:
Vastaa Viestiin