Laturi viheltää

Avatar
Lahti32
Vapaaherra
Viestit: 4271
Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
Truck: Jäämeri Express
Location: Lumijoki

Re: Laturi viheltää

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

Paimelasta tuli erittäin hyvä laturi, varmaan peruskunnostettu ja pelasi ykkösellä. Tulipa konehuoneessa hiljaista. Kaikki ylimääräinen pauhu ja vihellys on poissa, jäljelle jäi vain Volvon hiljainen pehmeä käynti. Hyvä hyvä :lol:
Tulevaisuus on sähköinen
esaheikki
Rattimajuri
Viestit: 211
Liittynyt: 09 Heinä 2013 13:37
Location: Taivalkoski

Re: Laturi viheltää

Viesti Kirjoittaja esaheikki »

Joko heitit vanhan roskiin? Myytkö mulle sen kuulisin milloin sisu on käynnissä :lol: Tosi puheen ollen tarvisin yhen 24 v laturin tilapäis käyttöön.

Esa Ä
Avatar
Lahti32
Vapaaherra
Viestit: 4271
Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
Truck: Jäämeri Express
Location: Lumijoki

Re: Laturi viheltää

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

esaheikki kirjoitti:Joko heitit vanhan roskiin? Myytkö mulle sen kuulisin milloin sisu on käynnissä :lol: Tosi puheen ollen tarvisin yhen 24 v laturin tilapäis käyttöön.

Esa Ä
Jos pistät itse sen kasaan niin saat ilman. Osat on tallessa ja räijäytyskuva löytyy
Tulevaisuus on sähköinen
esaheikki
Rattimajuri
Viestit: 211
Liittynyt: 09 Heinä 2013 13:37
Location: Taivalkoski

Re: Laturi viheltää

Viesti Kirjoittaja esaheikki »

Joo otan se. Varmaan toimitus onnistuu parhaiten kun käyn hakeen sen .Minulla on oulussa käynti 6,7 ja 13 enskuuta .

Esa Ä
esaheikki
Rattimajuri
Viestit: 211
Liittynyt: 09 Heinä 2013 13:37
Location: Taivalkoski

Re: Laturi viheltää

Viesti Kirjoittaja esaheikki »

Nyt sain aikaseksi purkaa tuon Lahti 32 hakemani laturin.Takimmaisen laakerin halkasin pikkurälläkällä taisi olla 6003 tyyppiä korvaan sen kestovoijellulla laakerilla.Kaks katkennutta ruuvia lähti kaks on vielä kiinni ,pysyy varmaan läjässä vaikka niitä ei saakkaa irti.En vielä löytäny katkenneita käämejä.Se oli ruostunu sisä kehältä noin 8 cm matkalta ilmeisesti joskus menny vettä.Vaikuttaneeko se mitenkää sen toimintaan?
Avatar
Lahti32
Vapaaherra
Viestit: 4271
Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
Truck: Jäämeri Express
Location: Lumijoki

Re: Laturi viheltää

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

Oisko mennyt lunta. Kerran ajelin pitkän matkan ankarassa lumipyryssä, tiellä koko matkan paksusti lunta. Kotona kurkkasin koneeseen niin koko konehuone oli kattoa myöten niin täynnä lunta kuin olla voi. Siihen se sitten jäätyi koko loppu talveksi.
Tulevaisuus on sähköinen
Vastaa Viestiin