volvo b57 vm-83 jarrupainesummeri hukassa!!!????

maantieristeilijä
Kokenut kuljettaja
Viestit: 106
Liittynyt: 08 Tammi 2006 13:41
Paikkakunta: Kemi

volvo b57 vm-83 jarrupainesummeri hukassa!!!????

Viesti Kirjoittaja maantieristeilijä »

Elikkä tietäisikö joku missä tuo summeri sijaitsee, vai onko mittarin sisällä?? ja miten se toimii/mistä siihen menee sähköä jne. On tuo mittarin alusta sen verran täynnä johtoa ja olen huomannu, että kun niitä johtoja alkaa turhaa vatvomaan, niin yhen vian korjattua tulee 5 muuta. elikkä siinä on sellanen harmaa peltilaatikkomittaristo kiitokset jo etukäteen!!
Volvo b-57
Avatar
Lahti32
Vapaaherra
Viestit: 4271
Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
Truck: Jäämeri Express
Location: Lumijoki

Re: volvo b57 vm-83 jarrupainesummeri hukassa!!!????

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

Tossa mun Volvossa se oli semmonen 2x3cm beigen värinen mötikkä johon meni kaksi johtoa. siellä se oli kojetaulun alla. Sai lähteä pärräämästä ja vaihtui vienoon piippaukseen jota jaksaa kuunnella
Tulevaisuus on sähköinen
Avatar
only4pro
Vapaaherra
Viestit: 1859
Liittynyt: 01 Heinä 2007 19:03
Truck: Volvo B58 Falcon 430
Location: Loviisa

Re: volvo b57 vm-83 jarrupainesummeri hukassa!!!????

Viesti Kirjoittaja only4pro »

miten on tämän summerin kanssa, mistä se saa signaalia? Minulla ei ääntele mitään, vaikka toinen linjoista menee melkein tyhjäksi. Kuten maantieristeilijä kysyi, niin onko sillä oma anturi vai saako mittarista? Entäs se iso punainen valo nopeusmittarin vieressä, milloin sen kuuluu palaa/vilkkua?
Tilausajot luotettavasti ja nykyaikaisella kalustolla.

www.charternyholm.fi
Avatar
Jone
Kansleri
Viestit: 1074
Liittynyt: 03 Helmi 2005 14:10
Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
Location: Pohjois-Karjala

Re: volvo b57 vm-83 jarrupainesummeri hukassa!!!????

Viesti Kirjoittaja Jone »

only4pro kirjoitti:miten on tämän summerin kanssa, mistä se saa signaalia? Minulla ei ääntele mitään, vaikka toinen linjoista menee melkein tyhjäksi. Kuten maantieristeilijä kysyi, niin onko sillä oma anturi vai saako mittarista? Entäs se iso punainen valo nopeusmittarin vieressä, milloin sen kuuluu palaa/vilkkua?
Jos ny o sama lyhty kyseessä kun mitä ajattelen niin se on yhteydessä siihen summeriin. Eli jos ei varoitusta kuule niin sen näkee. Eli taitaa olla jossain piuhassa/anturissa infokatkos koko järjestelmään.
Vastaa Viestiin