Jeps..
Eiköhän tuossa kärkien kestävyydestä puhuttu..
Eipä tullut tuo mieleen että joku voisi käyttää työkäämiltä väärän jännitteistä relettä..
Parempi tuokin tietysti täsmentää.
Lisävalojen releet
-
- Rattimajuri
- Viestit: 155
- Liittynyt: 02 Helmi 2011 00:05
- Truck: Scania K113 CLB
- Location: Nurmijärvi
- Member id: 118
Re: Lisävalojen releet
Peugeot Boxer "retkiauto" kulkimena
vm. 90 Scania K113 CLB Berkhof projektina
Yks 80 Scania BR116 Kutter 9 raato, toisesta tuli uusiometallia
vm. 90 Scania K113 CLB Berkhof projektina
Yks 80 Scania BR116 Kutter 9 raato, toisesta tuli uusiometallia

Re: Lisävalojen releet
Pitkissä valoissa saa referenssiluku yhteensä olla 100 nykyisin kaikenikäisissä, muuttui olisko ollut noin viime vuoden vaihteessa. Kappalemäärä on rajoitettu enintään kuuteen kappaleeseen, eli millään vaihtokytkimillä ei voi määrää kasvattaa, vaikka välillä ovat sellaisia hyväksyneetkin katsastuksessa.
Nuo kahdennuspykälät koskee n. ennen vuotta 1981 ensirekisteröityjä autoja ja niihin taas ei sitten saa laittaa katolle pitkiä valoja.
Vielä hauskana yksityiskohtana 1989 sai vuoden ajan apupitkät asentaa etuakselin takapuolelle.
Nuo kahdennuspykälät koskee n. ennen vuotta 1981 ensirekisteröityjä autoja ja niihin taas ei sitten saa laittaa katolle pitkiä valoja.
Vielä hauskana yksityiskohtana 1989 sai vuoden ajan apupitkät asentaa etuakselin takapuolelle.