liityminen

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
Avatar
Linjavalo
Apukuski
Viestit: 11
Liittynyt: 30 Heinä 2007 23:11
Truck: MB 613
Location: Pernaja
Paikkakunta: Pernaja

liityminen

Viesti Kirjoittaja Linjavalo »

Kuis toi Virallinen Rekisteröityminen ja Kylähulluks tunnustautuminen onnistuu;ja kelpaaks seuraan tollattisella vajaamittasella moniongelmayksiköllä(lontoon murteella Multi Trouble Unit) ku kuuskolmetoistanen mersu pullakorilla niinki nuari ku -81?
Tekevää sattuu
Avatar
H.Tawast
Rattiamiraali
Viestit: 294
Liittynyt: 20 Helmi 2006 13:43
Truck: Scania
Location: Pori
Member id: 044
Paikkakunta: Pori

Re: liityminen

Viesti Kirjoittaja H.Tawast »

Kelpaat seuraan aivan varmasti. Käy katsomassa foorumilla "toiminta ja kokoontumiset" Pikkuvolvon viestit. Hän luotsaa meitä ja sieltä löydät hänen yhteystietonsa. Voit myös laittaa hänelle yksityisviestiä, niin homma etenee. Rohkeasti mukaan vain!
Harry ja Päivi
Letkuliiteri/Scania/Kiitokori -80
kieran

Re: liityminen

Viesti Kirjoittaja kieran »

Kuinkas suopeasti täällä katsotaan tämmöisiä "wannabe" kulkureita? Itse olen haaveillut jo vuosia omasta kulkurista, mutta nuo emännän pakanat eivät ole innostuneet... :( Eli olen tällainen "kaappikulkuri", joka olosuhteiden pakosta joutuu tyytymään tälläiseen virtuaaliseen kulkuruuteen, mutta rinnassa palaa into asiaan, ja tämä palsta helpottaa sitä poltetta...
Avatar
H.Tawast
Rattiamiraali
Viestit: 294
Liittynyt: 20 Helmi 2006 13:43
Truck: Scania
Location: Pori
Member id: 044
Paikkakunta: Pori

Re: liityminen

Viesti Kirjoittaja H.Tawast »

Kaikkihan me ollaan varmaan oltu "wannabe" kulkureita, kunnes ollaan saatu vaimolta/perheeltä suostumus, moisen apparaatin hankintaan :D . Eipä kai meistä ketään ole syntynyt linjurin ratti lapasissa, eli mukaan vain, ja joku päivä se toteutuu...
Harry ja Päivi
Letkuliiteri/Scania/Kiitokori -80
Vastaa Viestiin