onkos joku valmistanut rekan kärrystä kulkuria
onkos joku valmistanut rekan kärrystä kulkuria
eli näin yksi yö painajaista et olin myynyt hienon sisu linjurini, ja alkanut rakentaa puolikkaan kärrystä asunto kärryä kuljetus tilalla jossa voisi kuljettaa nurkkiin kertyneitä hevosia tai auton romuja. ja vaikka väli aikoina reissata.
onkos jollain kokemuksia näistä peleistä ??
vakuutus maksut kärrystä?
vetureitahan saa 2 akseleisinahan aika halvalla ja diesel verotkaan ei pahasti nouse linjurin hinnoista kun ottaa pienen kokonaispainoisen yhdistelmän.
vois olla kiva vetäistä 18metrin asunto-auto paketti festari alueelle teltan viereen ja laittaa sauna päälle ja paisti uuniin. .
eivät näytä pahan kalliilta noi vanhat pakaste kärryt tuolla saksassa ja ei tarvi lisätä edes elisteitä vaan ikkunat ,ovet ja kalusteet.
vai kuullostaako kylähullulta toiminnalta
onkos jollain kokemuksia näistä peleistä ??
vakuutus maksut kärrystä?
vetureitahan saa 2 akseleisinahan aika halvalla ja diesel verotkaan ei pahasti nouse linjurin hinnoista kun ottaa pienen kokonaispainoisen yhdistelmän.
vois olla kiva vetäistä 18metrin asunto-auto paketti festari alueelle teltan viereen ja laittaa sauna päälle ja paisti uuniin. .
eivät näytä pahan kalliilta noi vanhat pakaste kärryt tuolla saksassa ja ei tarvi lisätä edes elisteitä vaan ikkunat ,ovet ja kalusteet.
vai kuullostaako kylähullulta toiminnalta
-
- Ajoneuvos
- Viestit: 623
- Liittynyt: 25 Joulu 2006 22:33
- Truck: scania k114 carrus
- Location: uusimaa
olisi varmaan mahtava värkki semmoinen. pakastekaappi tosi tukeva ja tilava, sisäkorkeus 2.5-2.7m ja kanttista tilaa
esim -90-95 ivecoita saa hintaluokassa 2-5000e, kärryt hieman kalliimpia.
kyyti epätasaisempaa ja eväät tietysti unohtuu takavaunuun
eikä mukaan mahdu kuin 2
painon puolesta voi huoletta ottaa vaikka vesisängyn ja porealtaan ja perälautanosturilla saa sen smartin tai moottoripyörät/ kelkat nostettua sinne "eteiseen"
kulutus lienee 25-33l /100km
esim -90-95 ivecoita saa hintaluokassa 2-5000e, kärryt hieman kalliimpia.
kyyti epätasaisempaa ja eväät tietysti unohtuu takavaunuun
eikä mukaan mahdu kuin 2
painon puolesta voi huoletta ottaa vaikka vesisängyn ja porealtaan ja perälautanosturilla saa sen smartin tai moottoripyörät/ kelkat nostettua sinne "eteiseen"
kulutus lienee 25-33l /100km
- MAN
- Rattimajuri
- Viestit: 213
- Liittynyt: 16 Huhti 2006 00:08
- Truck: Man
- Location: Hartola/Hyvinkää/Mikkeli
- Paikkakunta: Hartola
Onhan niitä tehty ainakin kiihdytysautojen kuljetukseen....... oltiin kerrattain laivalle jonossa niin oli ainakin 4 rekkaa joilla vaunu tehty autonkuljetukseen ja asunnoksi.....olivat menossa kiihdytysajoihin Ruottiin...... ja naapurihallin pihassakin sellainen seisoo nykyään....
*the* MAN
Kori : Niessman & Bischoff Clou Liner 1100 -89
Alusta : Man 8.170 FOC
Carthago E-Liner 55XL 2017
MB Sprinter 319 4X4 retkeilyauto
Kori : Niessman & Bischoff Clou Liner 1100 -89
Alusta : Man 8.170 FOC
Carthago E-Liner 55XL 2017
MB Sprinter 319 4X4 retkeilyauto
mut jos kärry on majoitustilaksi katsastettu niin eikös siellä saa matkan
aikana oleskella.vai onko sama sääntö kun asuntovaunussa?
ja ajan työkseni semmosta 22metristä autoa ja useasti on perhe ollut mukana päivän reissuilla,penskat vaan kerrossänkyyn makuuhuoneen puolelle.
mut kun kaikki lelutkin pitäis mahtua mukaan ja bussi alkaa käydä ahtaaksi.
aikana oleskella.vai onko sama sääntö kun asuntovaunussa?
ja ajan työkseni semmosta 22metristä autoa ja useasti on perhe ollut mukana päivän reissuilla,penskat vaan kerrossänkyyn makuuhuoneen puolelle.
mut kun kaikki lelutkin pitäis mahtua mukaan ja bussi alkaa käydä ahtaaksi.
http://www.mobile.de/SIDV9GZdZTplnQvbf7 ... 1192501239&
jotakin tollasta,olis perälauta nosturikin valmiina et saa lelut kyytiin.
ja tuolta noita saa alle 5000eskon valita minkä värisen vaan ja ei mene mitään ajoneuvo veroakaan.
jotakin tollasta,olis perälauta nosturikin valmiina et saa lelut kyytiin.
ja tuolta noita saa alle 5000eskon valita minkä värisen vaan ja ei mene mitään ajoneuvo veroakaan.
- Matkamese
- Ajoneuvos
- Viestit: 799
- Liittynyt: 19 Marras 2006 23:15
- Truck: Haaveissa taas
- Location: Kuusankoski
- Member id: 065
Olen nähnyt Suomessa jenkeistä tuodun puoliperävaunun, joka oli asuntokäyttöön ja perässä huolto/kuljetustilat moottoripyörälle. Veturina paripyörä-Letukka pickup. Yhdistelmän pituus oli jotain 10-12m.
Kuulemma ali vaikeuksia saada rekisteriin sellaisenaan? Tämä oli tilanne siis noin 10 vuotta sitten, en tiedä tuliko lupa myöhemmin.
Kuulemma ali vaikeuksia saada rekisteriin sellaisenaan? Tämä oli tilanne siis noin 10 vuotta sitten, en tiedä tuliko lupa myöhemmin.
- KajNyy1
- Vapaaherra
- Viestit: 2415
- Liittynyt: 08 Maalis 2007 21:23
- Truck: B10M, Ajokki 7000
- Location: (Algarve Portugal)talvella
- Member id: 061
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
SFC-Karavan lehdessä oli artikkeli puoliperävaunuun tehdystä asunnosta. Tässä oli jopa levikkeet ja oli tuotu USA:sta. Omistaja Sirkustirehtööri en muista että minkä.
Jos mitenkään muistan oikein niin ongelmia oli se että USA järrujärjestelmä on erillainen Eurooppalaisen kanssa. Tätähän vedettiin Rekan veturilla.
Jos mitenkään muistan oikein niin ongelmia oli se että USA järrujärjestelmä on erillainen Eurooppalaisen kanssa. Tätähän vedettiin Rekan veturilla.
KajNyy1
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
Skype: kajnyyssonen
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
Skype: kajnyyssonen