Kato,,, taallahan on vaikka kuinka paljon tietoa monelta alalta. Tata olen ikaankuin vainunnutkin sina aikana kun olen kirjoittelua seuraillut. Mahtavaa,, Itsen en ole enaa minkaan alan tietaja vaan tata nykya "konsulentti". Vuodesta -65 olen touhunut tietoliikenteen parissa (siita armeija ja koulut valissa) ensin Suomen Telella ja -87 lahtien Nokialla mobiiliverkkojen parissa. Vuonna 2003 jain sitten Nokialta Pekingissa omalle riisikupille. Talla hetkella Uudessa Seelannissa keikalla. Aikani menee leivan perassa Aasiaa kiertaen niin etta omat puuhailut ajoneuvojen parissa jaa muutamaan kuukauteen kesalla,, harmi,, enemman tekisi mieli yrittaa tehda. Mujusen Tapsa piirsi mulle kerran paperille kirjekuoren kuvan ja sanoi: "Tassa se on koko ihimisen elaman kuva. Alaspain meneva diagonaali kuvaa tyotehoa, luovuutta, sopeutuvuutta, ideointia jne,, Ylospain meneva kuvaa paskan jauhamista tyoajalla, vanhojen muistelua, tyopaikkahairintaa, muutosvastarintaa jne,, Vasen pystyreuna kuvaa tehoa jolla asioita suoritetaan, alimmainen viiva aikaa, ylimainen viiva sita etta rajansa on kaikella ja oikea pystyviiva kertoo "kaikki loppuu aikanaan armonsa ei milloinkaan"". Totesi viela etta keskimaaraisesti diagonaalit leikkaavat kohdassa joka ajallisesti vastaa (ihmisen ikana) 36v7kk11pv. Olikos se Suomessa tuo elakeika siina 63v tietamilla,, muutava vuosi on viela mentavana ittella,, Tapsan kayttama kaavio lienee ollut elakeian maarittelijoillakin mielessa,,

Alussa oli tie, kuoppaukko ja Scania BF86S/Lahti31.