Auto

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
Bamse
Kippari

Auto

Viesti Kirjoittaja Bamse »

Lahti32 kirjoitti:Tätä harrastusta ei voi ymmärtää ennenkuin tekee muutaman matkan ja omistaa itse ison kulkurin... Kulutuskyselyihinhän on nyt tuo uusi laskentakaava :D 0,7 litraa per neliö sadalle :!: Rahaa saa uppoamaan hullut määrät mutta voihan näitä harrastaa halvemminkin mikäli niin haluaa tai on pakko :oops:

Tilaa ja tunnelmaa ei tupperwaresta löydy, toinen toisensa kaltaisia kinnereitä, tuulessa heiluvat ja kuopissa rämisevät.... Toista on bussilla joka kulkee kuin juna, vakaasti ja arvokkaasti, ja höpöpuheita on pelkotilat suuresta koosta, minäki ensin ennakkoluuloisena suunnittelin max 8m ajoneuvoa mut 13 metrissä ei ole yhtään liikaa.....itse olen huomannut että maantiet pitää suunnitella sellasiksi jossa julkinen liikenne onnistuu eli bussilla pääsee vaikka mihin... Ajamatonta paikkaa on ollut tosi harvassa.
Tässä on ehkä asiallisin kirjoitus tästä aiheesta, siinä tulee kaikki olennainen erittäin hyvin esiin. Minun ajatukset menevät hyvinkin pitkälle samoilla raiteilla. Viime kesänä kun olimme Norjassa, ajoimme aika paljon, isoa autoa on nautinto ajaa.
RH
Kokenut kuljettaja

Viesti Kirjoittaja RH »

Itsellä 2 kuorma-autoa ja henkilöauto pihalla käyttöauton lisäksi, ihmettelijöille olen verrannut hankintahintaa mopoautoihin, eipä ihmettely ainakaan vähene... Mutta eikös harrastukseen kuulukin mennä rahaa, jos sitä alkaa tulla silloinhan se on työtä ja töissähän käydään jotta olisi varaa harrastaa. :wink:
Vastaa Viestiin